czwartek, 23 sierpnia 2012

Do you want to go to the plage with me? | Crystal Fighters


Crystal Fighters - Plage

Jasne kolory, trochę złotej biżuterii, okulary, koszyk na plażę to co z wakacjami kojarzy mi się najbardziej. Do tego najwygodniejsze buty na świecie, czyli mokasyny ukradzione mojej mamie, które akurat do wakacji zbytnio nie pasują, ale po prostu je uwielbiam i najchętniej chodziłabym je cały czas. 
Tunikę, którą mam na sobie nosiłam w Hiszpanii cały czas. Też tak macie, że jedziecie na wakacje z ogromną walizką, a na miejscu chodzicie tylko w jednej rzeczy i to właśnie w tej, którą zabraliście tak po prostu, żeby wypchać tę walizkę do końca? :))


(( w e a r i n g: KappAhl pastel dress, ebay.com cross golden necklace, H&M cat eye retro sunglasses, nn moccasins, KappAhl summer bag, H&M golden bracelet ))


FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

19 komentarzy:

  1. oj, dokładnie - pełna walizka, a potem cały czas w wygodnym t-shircie albo tunice:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie sie nawet te mokasyny w tym zestawie podobaja ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta tunika *.* nie pogardziłabym taką w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nowe aukcje - zapraszam!
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaaardzo mi się podoba! aczkolwiek nie przepadam za takimi torebkami ale u Ciebie idealnie pasuje :)
    i twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna miejsce na zdjęcia! Sukienka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygladasz w takich delikatnych kolorach!!! okulary są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tam sukienka, mi się buty podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. mokasyny tak strasznie mi się gryzą z sukienką, może dlatego, że ona jest delikatna, jasna a buty ciemne, kwadratowe...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest śliczna, ale torebka mi w zupełności nie pasuje... buty też mi się niestety gryzą, są za ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz w tej sukience i te włosy, marzenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko wygląda ekstra, tylko te buty... nie znajduje żadnego pozytywnego słowa an ich temat. Ogólnie OK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.