wtorek, 17 lipca 2012

Pastels and silver.









Sun Glitters - Too Much To Lose (Regal Safari Remix)



Pastelowy trend jest tym, który w tym sezonie podoba mi się najbardziej i mówiłam już o tym pewnie nieraz. Delikatne kolory tego typu lubiłam zawsze, właściwie to od piaskownicy. Nadal pamiętam swoją różową sukienkę w białe groszki zapinaną na suwak przez całą długość. Odmawiałam jej zdjęcia, twierdząc, że dziewczynki powinny chodzić w sukienkach i różu. Potem miałam okres uwielbienia do spodni, a teraz tęskniąc za dzieciństwem powracam do pudrów, kwiatków, różu, pasteli, sukienek, spódniczek, falbanek i koronek.
Dziewczyny, nośmy sukienki!


Do spódniczki w delikatne różyczki z Retro Vintage założyłam różową koszulę, której rękawy podwinęłam do długości rękawów błękitnej marynarki. Srebrnymi szpilkami Dune i dodatkami przełamałam trochę słodkie odcienie, w jakich utrzymane są ubrania. 


(( w e a r i n g: no name my grandma's blue jacket, no name basic pink shirt, Retro Vintage pink pastel skirt with printed little roses, iloko.pl silver necklace, Romantica mint and silver bracelets, Pretty Girl belt, Dune silver heels, CCC mint ring )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

29 komentarzy:

  1. Jeeejku uwielbiam Twoją rudą czuprynę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Masz typ urody, ktory uwielbiam u kobiet. Plus do tego swietna stylizacja, nic dodac nic ujac. Po prostu pieknie. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie !

    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi sie podoba ale spódniczka jest cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również uwielbiam pastele, więc cały zestaw przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Adorable outfit, loving your skirt :)

    Kisses ♥
    http://annchica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, bardzo dziewczęca spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twój styl! Koszula i spónica genialna! A kolorystyka zestaw, idealna, piękna, cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pastele w połączeniu z Twoją czupryną to mieszanka koło której obojętnie przejść się nie da. Naszyjnik świetny, a efekt końcowy oszałamiający! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne letnie pastele <3 bardzo mi się podobasz w tym zestawie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, świetnie ci zarówno w pastelach jak i w czerni! Ja uwielbiam nosić sukienki i spódniczki i mam ich bardzo dużo, bo sukienek 16, a spódniczek 22;)
    Pozdrawiam,
    F.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo uroczy zestaw, ładnie Ci w takich dziewczęcych wdziankach. Masz niesamowite włosy, zazdroszczę *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. pastele Ci służą, bardzo do Ciebie pasują :) zakochałam się marynarce i szpilkach, to najlepszy zestaw, jaki widziałam w ostatnim czasie!

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm in love with your style! You're gorgeous, and your hair is amazing :)

    Thanks for visit my blog, I'll add a translator, so you can understand all my post!

    Love; (L)

    OdpowiedzUsuń
  15. love this dress and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz jak zawsze rewelacyjnie!!!! Świetny zestaw, śliczna TY :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tym look'u, kolory bardzo fajnie się komponują, a buty są obłędne :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpowiedzUsuń
  19. SLicznie, boskie zdjecia:))) Jestes przesliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. great outfit, i love your skirt
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w pastelach! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem Tobą zachwycona! Masz piękny kolor włosów i wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz jak z okładki modowego magazynu! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz obłędnie :o
    kolia ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw fantastyczny *.* buty i bransoletki - moje faworyty z tego postu <33

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wygladasz :) kocvhma marynarke :)

    zapraszam do kemntowania i obserwowania :) moze pomozesz mi w ostatnim poscie :)
    http://anniewayfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super wszystko połączyłaś!
    mega ładny zestaw;)
    a sukienka jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz śliczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zestawienie! Uwielbiam pastele:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.