środa, 11 lipca 2012

I Follow Rivers.


Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician Remix)


***
Na początku przypominam o kilku moich rzeczach (Solar, H&M, Nike, Top Secret, Springfiel SPF) do kupienia na licytacjach już od 10 zł! <post> <allegro>
A w najbliższym czasie dorzucę jeszcze też parę innych, muszę przyznać, ciekawszych od tych wystawionych już rzeczy.

Mam też do sprzedania niebieski toner La Riche (odcień Lagoon blue)
***

Kolejny tydzień wakacji spędzam tak samo jak poprzedni niczym typowa nudziara. Czytam, marnuję godziny na tumblr, przyrządzam sobie rano wykwintne śniadania, no co nie mogę sobie pozwolić w roku szkolnym kiedy to śniadania nie jem wcale, albo zastępuje mi je na szybko wypita kawa; raz za kiedy wyjdę ze znajomymi obejrzeć za darmo film w Alliance Francaise lub w ramach Polówki (letnie kino w różnych miejscach w Łodzi - cudowna akcja!). Mam za sobą wszystkie sezony Breaking Bad, wspaniałą wycieczkę po Piotrkowskiej i okolicach, podczas której odkryłam najcudowniejszy antykwariat na świecie - stare książki (również obcojęzyczne) za grosze, a do tego fruwające gołębie i RMF Classic.

Ze słuchawkami Urbanears nie rozstaje się nigdy. Bez nich powrót tramwajem ze szkoły do domu jest niewyobrażalny. Muzyki zawsze słucham z telefonu, nie z iPoda, czy innego odtwarzacza, a jakość dźwięku i tak jest niesamowita. Wydaje mi się, że to właśnie one są głównym powodem tego, że słucham muzyki elektronicznej, bo to właśnie jej w Urbanearsach słucha się najlepiej. Nie ukrywam, że jednym z powodów kupienia ich był ich wygląd. Są po prostu śliczne! Kupiłam je jakiś rok, albo nawet dwa lata temu, jeszcze przed zapanowaniem pastelowego trendu, bo pudrowy odcień różu lubię od dawna.

Do słuchawek będących uzupełnieniem i kolorowym akcentem stroju założyłam kwieciste spodenki udające spódniczkę z H&M i prosty czarny top. Lubię tutaj połączenie spranego odcienia jeansu kurtki oraz brązu torby. Do tego japonki i obowiązkowo jakieś pierścionki, bo bez nich czuję się jakby mi czegoś brakowało. 
Czyli w skrócie, bardzo prosty i bardzo wakacyjny zestaw.


((  w e a r i n g: Pink Urbanears headphones, Reserved washed denim jacket, H&M floral shorts, CCC flip-flops, Zara satchel bag, CCC ring, Reserved belt  )) 

FIND ME ON FACEBOOK, TWITTER, TUMBLR, BLOGLOVIN' AND INSTAGRAM @monikatanas

38 komentarzy:

  1. łał super wyszło i stylówka mi się mega podoba! jej marze o takich różowych słuchawkach!*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw. Super to połączyłaś ;)
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Suchawek to ci zazdroszczę :) Sama poszukuję jakiś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw jest przepiekny! Podoba mi sie wszystko. w tym twoje wloski :) Buziaki, zapraszam na nowa notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne włosy.. ehh też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz. też mam obsesję na punkcie moich słuchawek, choć nie są to Urbanearsy

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo mam takie same spodenki :3

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!you are sooooooo pretty!Such a beautiful girl with an amazing style!Love your blog,its amazing!

    OdpowiedzUsuń
  9. słuchawki są czaderski - marzą mi się takie tylko miętowe! wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you for your lovely comment!!!
    Sure!! We can follow each other!! I follow you through Bloglovin and GFC as "Filipa Moreira".

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw na upalny dzień ;)
    Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna kurtka i słuchawki ! <3 świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twoje słuchawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113
    ZAPRASZAM NA ZAKUPY:)

    OdpowiedzUsuń
  15. słuchawki! <3 ajć uwielbiam!
    i ogólnie outfit świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wakacyjny zestaw, najbardziej wpadły mi w oko słuchawki i kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba będę musiała w końcu wydać trochę kasy na dobre słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo proszę o pomoc shinybox. pl/? ref=468c2eb (usunąć spacje miedzy słowami w linku) Darmowe kosmetyki, za nic nie płacisz, naprawdę. Shinyboxy są już dostępne w tym miesiącu, sprawdź. Na wielu blogach pojawiły się już paczki. W linku klik na dole zarejestruj się. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  20. To wcale nudziarsko nie spędzasz czasu ;) ja za to marnuję czas na praktykach :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna torebka! Baaardzo mi sié podoba;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejny raz widzę na blogach te słuchawki i muszę przyznać, że są świetne. Chyba pasują do wszystkiego, prawda ;-)?

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz!
    Strasznie fajne masz szorty! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale genialnie-idealnie wyglądasz ;oo <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, świetnie wyglądasz! uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawdę świetny outfit :) wyglądasz jak z gazety :))

    Zapraszam na bluzkę galaxy DIY

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Lykke Li ! A ta ramoneska jest nieziemska :) Jak zawsze swietnie wygladasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w Twojej kurtce !

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz swietnie. Zapraszam do mnie http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bombowo wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na konkurs,można wygrać t-shirt marki Shameless :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie banner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.