sobota, 23 czerwca 2012

Yellow neon laptop bag and flats.


Selah Sue - Just Because I Do


Neony przestały mi się podobać zanim zdążyłam sobie kupić jakąś rzecz wpasowującą się w ten trend. I całe szczęście. Gdy teraz widzę neonowe szpilki Aldo nie mogę nadziwić się jak to możliwe, że mogły mi się tak bardzo podobać może jakieś półtora miesiąca temu.
Jedyny wyjątek stanowi moja torba na laptopa z Bershki, której jedyną wadą może być to, że nie zawsze idealnie do wszystkiego pasuje oraz bardzo niemoja spódniczka z Sabo Skirt (z tym zdjęciem bijącym popularności na tumblr i na głupich facebookowych stronach).



(( w e a r i n g: Bershka yellow laptop bag, Zara trench coat, H&M floral shirt, Reserved belt, nn jeans, H&M yellow flats, my dad's silver watch, Romantica mint bracelet, CCC mint ring, Rossmann necklace ))

FOLLOW ME ON FACEBOOK, TUMBLR, BLOGLOVIN'.



24 komentarze:

  1. świetna lapkowa torba ! a ja uszyłam sobie identyczną spódniczkę ( z foty bijącej rekordy popularności :D ) ale w kolorze kremowym :P mam nadzieję że zbiorę się w końcu i zrobię z nią foty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga:)

    www.realpassionate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajna ta torba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kobieto! Przez Ciebie znowu zapragnęłam powrotu do rudych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie:))

    świetne włosy, mam podobne, ale trochę inny kolor i są krótsze, ale Twoje ładniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podobają te torby, mają świetne kolory właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna! Genialna całość! Boska torba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, wyglądasz świetnie :) Nieziemskie włosy, makijaż oraz torba i balerinki ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. LOVE that bag and the shoes! Great look!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje włosy!!! hehhe - a wyglądasz rewelka- świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycasz, dziewczyno! ; )
    Burza cudownych włosów i genialna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie się prezentujesz, lubię Twoje włosy :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetne włosy, zawsze o takich marzyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie! Świetna bluzka w kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta torba, też miałam ja kupić, ale podeszłam do sprawy pragmatycznie, bo od 4 lat wyszłam z domu z moim laptopem może 3 razy, a i tak zainwestowałam w elegancki pokrowiec, który przynajmniej słuzy mojej współlokatorce;)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW jaka genialna jest ta torbaaaaaaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką torbę ciężko zgubić. Jak ja uwielbiam twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look ;)
    A na twe włosy nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.