wtorek, 12 czerwca 2012

White Knuckle Ride.


Jamiroquai - White Knuckle Ride


Obiecuję, że ostatni raz atakuję litami w tak każdym kolejnym poście. Jednak od razu stały się moimi ulubionymi butami i nie potrafię się powstrzymać od noszenia ich niezależnie od okoliczności od wyjść do szkoły związanych z jazdą komunikacją miejską, poprzez spacery, spotkania ze znajomymi, a na zakupach w sklepach budowlanych kończąc. Nie jestem, aż tak zepsuta, żeby chodzić godzinami w butach nadających się tylko do oglądania. Na korzyść moich przemawia to, że mimo pozorów są na prawdę bardzo wygodne! No dobrze, może nie aż tak bardzo jak trampki, czy baleriny; ale mogę powiedzieć, że jeśli miałabym wskazać: szpilki, czy lity? zdecydowanie wybrałabym te drugie.

Ostatni raz zamieszczam też zdjęcia z Katowic, które mają równo miesiąc. Jestem niesystematyczna, niepoukładana i publikuję posty bez jakiegokolwiek poszanowania dla chronologii. I nie obiecuję zmian.



(( w e a r i n g: Reserved jacket, H&M floral shirt, eBay.com bag, H&M shawl, pink no name bracelet, H&M silver bracelet, Romantica mint bracelet, CCC mint ring, Lookbookstore.com studded leggins, DeeZee.pl lita shoes, New Look sunglasses ))





64 komentarze:

  1. Z racji 4miesięcznych wakacji siedzę i nudzę się po powrocie z dalekiej puszczy, więc przeglądam pół dnia polskie blogi. I powiem Ci, że byłam już totalnie załamana, a tu nagle Ty! Jesteś niesamowita, pomijająć już doskonałą stylówę to wyglądasz po prostu na świetną osobę. Jakiś taki klimat i wyczucie od Ciebie bije ;) I te włosy <3 mam niesamowitą słabość do rudych kobiet... ech.
    Pozdrawiam,
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuuuję! To jednej z najmilszych komentarzy jakie otrzymałam ;D

      Usuń
  2. leginsy boooskie i te buty!! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. o mom, znów wyglądasz REWELACYJNIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetnie wyglądasz.
    Legginsy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing pictures and outfit!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. You look stunning!

    Kisses ♥
    http://annchica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej ale mi miło :o *.* + te legginsy są genialne! chciałabym czarne rurki z takimi ćwiekami na kolanach ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie! Świetna koszula i marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te legginsy!
    I jak zwykle: Cudowne włosy!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się że nosisz ciągle te butki- bo są cudowne!!! Świetny zestaw i fajne glassy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torebka!;)
    gdybyś nie napisała, to nie wiedziałabym, że są niechronologicznie ułożone ;p
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te buty ;) nie dziwię się, że nie możesz ich ściągnąć hehe :) wbrew pozorom tyle czasu nie spędzam przy kosmetykach :))
    Zapraszam na nowości

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Olewaj chronologię. Przynajmniej jest oryginalnie i inaczej niż wszędzie. Kocham Twój styl. Lubię "ciemne" kreacje. Fajnie, że nosisz rajstopy, gołe nogi są tak śmiertelnie nudne. Nawet latem. Słowem, po prostu uwielbiam tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sylwetka ! przeboskie legginy ! <3 i bardzo mi się podobasz w kręconych włosach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahhh ale Ty masz cudowne włosy!
    Takie gęste, kręcone i ten kolor !!!!!
    Oszalałyśmy. Obserwujemy!

    A już u nas "Makijaż na Euro 2012 wraz z konkursem !" Nie możesz tego przegapić tak jak my Polacy nie możemy przegapić meczów naszej reprezentacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie wyglądasz! Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wybaczamy niechronologiczność :D uwielbiam twoje włosy ;)


    ps. nowa notka u mnie, jak chcesz wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję:) mam zamiar wstawiać jakieś stylizacje, ale coś tam napiszę więcej przy tych zdjęciach:) legginsy są prześwietne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się całość i chyba ukradnę Ci te włosy;) Ech, brak sprawiedliwości na świecie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne buty <3
    I włosy masz niezłe! ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe leginsy :)
    PS tak ten sweter kupiłam jakoś 2-3 tyg temu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie wyglądasz !Masz nieziemskie włosy ! *_* Ponadto uwielbiam takie połączenie wzorów i odcieni. I mam jedno pytanie: jak się chodzi w takich butach ? :D Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam, wbrew pozorom bardzo wygodnie :)

      Usuń
  24. chciałoby się rzec pięknie jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mówiłam, że czytam!
    i za piosenke Cię kocham!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. I love edgy looks like this. So my style.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękujemy ślicznie za komentarz, dołączamy do obserwujących! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. stunning! new follower!


    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  29. You are gorgeous, love your style! Those studded leggings are amazing. Do you want to follow each other?

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    OdpowiedzUsuń
  30. pewnie pewnie że obserwuje fb+google:) na spotkanie łódzkich blogerek również dołączyłam:)
    też mam słabość do litów tylko zbyt wysoka się w nich czuję tym bardziej że sama jestem juz dość wysoka:)leginsy bardzo fajneee :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że dojdzie do skutku. ;)
      Też sama mam 1,74 ale tak często chodzę na obcasach, że już zdążyłam przywyknąć do tego, że jestem wyższa od wszystkich. ;D

      Usuń
  31. Love your outfit---the mix of prints is great and love the studs! beautiful pictures!

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz! legginsy są wprost genialne! chyba w końcu też się skuszę na lity, ale marzą mi się ćwiekowane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. http://www.girlwhostolethestar.blogspot.com/14 czerwca 2012 09:49

    Dziękuję za pochlebny wpis, z pewnością również często będę odwiedzała Twego bloga ponieważ posiadasz bardzo klimatyczne zdjęcia i zazdroszczę Ci włosów <3 keep up the good work!

    OdpowiedzUsuń
  35. Po pierwsze: legginsy!!! są świetne i jeszcze te twoje nogi!
    po drugie:Jak dla mnie możesz dodawa c ile chcesz stylizacjach w tych butach, ponieważ pasują praktycznie do wszystkiego:)
    a po trzecie: mam ochotę zabić Cie za włosy! zawsze marzyłam o takich loczkach!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, delikatnie przełamany czarny, też ostatnio zaczynam tak kombinowac.

    OdpowiedzUsuń
  37. outfit doskonały! a te ćwieki na kolanach mnie powaliły. superpomysłowe!

    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  38. masz rewelacyjne włosy i usta. A litami nie katujesz, butki które cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. genialny outfit, ewidentnie pod moj styl :)

    obserwujemy?:>>

    pozdrawiam i zapraszam! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne wlosy, nie ma jak to loki!! ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Osobiście boję się, że gdy kupię lity, również będą pojawiały się w każdej notce!:) Kiedy wyobrażam sobie jakiś zestaw i myślę o butach, zazwyczaj po wielu wysiłkach stwierdzam, że lity byłyby tu jednak najlepsze;) całość cudowna, koszula i legginsy są przepiękne!<3

    OdpowiedzUsuń
  42. ttwoje włosy urozmaica nawet nudną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeej ale masz piękne włosy<3;)).
    Lity! mój nr 1♥;).
    Świetne połączenia, w takim razie czekamy na kolejną niesystematyczną notkę!;).

    OdpowiedzUsuń
  44. masz świetny styl ubierania! :D / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny styl !
    buty i legginsy bym ci zabrała ! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. u're so pretty, i love your hair :)
    xoxo
    diannetho.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki :* Marynarka jest szyta przez krawcową :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.