czwartek, 7 czerwca 2012

Spring rain.




Röyksopp - Forsaken Cowboy



Gdy prawie miesiąc temu robiłam te zdjęcia nie pomyślałabym, że nadal mogą być aktualne. Szaro, zimno, ciekawie. Gdzie te wszystkie pastele, szorty, espadryle i marynarskie paski?
Od początku kwietnie przywitaliśmy się z trenczami i coś nie możemy się z nimi pożegnać. A moja z nim znajomość rozkwita. Co tu dużo mówić? Jest prosty, elegancki, pasuje do wszystkiego i każdy bez względu na rodzaj figury wygląda w nim dobrze. Nawet poszarpane jeansy w jego towarzystwie nabierają klasy. Rozpięty, czy też nie; połączony z satynową apaszką, chustą, czy szalikiem. Za każdym razem wygląda inaczej i dopasowuje się do potrzeb. Wariacji na jego temat jest tyle, ilu jest interpretatorów. Można znaleźć trencz chyba w każdym kolorze, w jakim tylko chciałoby się go mieć. Ja wybrałam klasycznie najbardziej uniwersalną i plastyczną czerń. Właściwie to nie ja wybrałam, a... moja mama. Bo, ja i mój trencz znamy się bardzo dobrze. Jest to już rzecz niemalże vintage. Kupiony w Zarze kiedy jeszcze sięgał mi chyba za kolana w ostatniej klasie szkoły podstawowej jest częścią garderoby, w której (chyba można już tak powiedzieć?) chodzę od lat. Nic się nie zmienia, ciągle nabiera nowego wyglądu. Nie mam pojęcia, czy kiedykolwiek się rozstaniemy.


Jak wspomniałam, zdjęcia są prawie sprzed miesiąca i zostały zrobione, gdy byłam w Katowicach. 
Deszczowa Mariacka na koniec. 

(( w e a r i n g:  Zara trench coat, no name umbrella, eBay bag, H&M shawl, New Look sunglasses, no name vintage watch, no name golden ring from allegro.pl, velvet skirt from lookbookstore.com, New Look shoes ))  

31 komentarzy:

  1. rany, ale masz piękne włosy.. z wszelkiej czarności fajna jest torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny set, masz bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szaleję za twoją torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ja uwielbiam do Ciebie zaglądać, zawsze w zestawach masz genialny klimat! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty masz genialne włosy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja , obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, zazdrościmy włoooosów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pictures and your hair is gorgeous! Thanks for following and I'm following back on gfc and bloglovin!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful outfit!!!
    Thanks for your comment!)

    OdpowiedzUsuń
  10. ahhhh cudowna pogoda hihihih
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, czarny najlepszym kolorem na świecie :p uwielbiam czerń, tylko ciężko mi w niej tak cały czas chodzić. chciałbym, ale z drugiej strony nie potrafię.
    co do Openera to się nie wybieram bo to za dużo zachodu jest, przejazd z Katowic długi ;p potem sam pobyt tam mało tani i karnety też drogie. generalnie ja głównie fanem jestem Selectora, Taurona i FreeFormFestival :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladasz pieknie! magnetyczne oczy i te wlosy!!!!Zazdroszcze!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje pięknie :) świetna stylówka na deszczowy dzień i faktycznie bardzo aktualna choć mam nadzieję że już niedługo ;) jej ja dopiero na tych zdjęciach widzę jakie Ty masz genialne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the trench coat. Beautiful photos.xx

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te Twoje stylizacje :) a płaszcz na prawdę to część garderoby, który każdy musi mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za miłe słowa :)
    + uwielbiam Twoje włosy, jestem ich fanką nr 1!
    butki też urocze.

    OdpowiedzUsuń
  17. no naprawdę, ta pogoda jest tragiczna, jak we wrześniu. za to ty pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz przepiękne włosy i oryginalną urodę ! fajne połączenie i klimat na fotkach
    jeśli masz ochotę do wspólnego obserwowania fb+google zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna torba, trencz trzyma się świetnie, a Ty wyglądasz bardzo fajnie :) ciekawe buty!

    OdpowiedzUsuń
  20. I absolutely love taking pictures in the rain. There is something so romantic about it.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejjj... stylizacja to kompletna miazga, bardzo mi się podoba. Ciekawie dobrane.
    Twoje włosy... hmm marzenie każdej dziewczyny!
    + Nowy blog, wpadaj może się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely outfit! thanks for the comment, i am already following you via bloglovin, gfc and fb xx

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem jak ja to zrobiłam, ale jestem beztrenczowa :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjecia w deszczu :D i masz boskie wlosy kobieto!
    pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.