niedziela, 3 czerwca 2012

The Look of the Year. Outfit DAY 2.


Thieves Like Us - Shyness



Ubierając się na niedoszłe zeszłotygodniowe pokazy wygrzebałam z szafy kombinezon z Topshopu, który mam już chyba drugi rok. Ostatnio nie nosiłam go za często i nawet zastanawiam się nad sprzedaniem go. Odkryte plecy; krótkie nogawki spodenkowego dołu, które odbierane są jako spódniczka - nie czuje się w nim samym zbytnio komfortowo i pewnie mimo wszystko. Jednak jakoś trudno jest mi się z nim rozstać. Wystarczą ciemne rajstopy, kurtka lub sweter i mogę założyć do niego nawet wysokie buty tak jak tutaj, gdzie są to Lity z DeeZee, których nareszcie jestem posiadaczką, co pewnie by się nie stało, gdybym nie weszła do sklepu w Katowicach.


(( w e a r i n g:  Topshop jumpsuit, no name quilted bag, DeeZee shoes, Reserved denim jacket, vintage no name watch, ring from Rossmann, no name ring bought in Turkey  ))




37 komentarzy:

  1. podoba mi się ten kombinezon ...choć zanim doczytałam myślałam że to sukienka :P ma super wycięcie na plecach , no i jeansowa marynarka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sprzedawaj go, bo jest idealny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kombinezon, podoba mi się całość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz! Świetny kombinezon;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bez kurtki idealnie :) prześliczny jest ten kombinezon, pięknie Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kombinezon - pasuje ci ;) i lity ♥ ah ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kombinezon ciekawy aczkolwiek rzeczywiście wygląda jak ultrakrótka sukienka

    OdpowiedzUsuń
  9. ej ten kombinezon jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam bardzo Twoją śliczną sukieneczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna sukienka! całość ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki :) śliczny outfit, sukienka i kurteczka prześliczna :] Jak i Twoj kolor włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że Cię to nie urazi, ale mogła byś napisać jakiej farby używasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu miałoby mnie urazić? :D Rudy to najtańsza ruda szamponetka w Rossmannie - Delia, czy coś takiego. A końcówki to toner La Riche Lagoon Blue na nie do końca rozjaśnionych włosach, dlatego kolor jest taki dziwny.

      Usuń
  14. Your handbag is too cute. I love the color!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute jumpsuit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw robi wrażenie! wyglądasz świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. no robi wrażenie robi!
    świetnie wyglądasz!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie się prezentuje sukienka z kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kombinezon wygląda jak sukienka - urocza :) mam wiele takich ciuchów; uwielbiam je i nie oddam za nic, ale bez rajstop lub kurteczki nie nałożę xD
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. MAAANUUUFAAAKTUUUURAAAAA *_______* + świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you fro stopping by. I love your shoes. :)) xx

    OdpowiedzUsuń
  22. świetną masz tą ramoneskę! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, święta racja. Sama nie chciałam już wytykać ;D

      Usuń
  23. świetny ten dekolt na plecach; no i kolor(y) włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, świetnie wyglądasz! podoba mi sięęę wszystkooo! :))
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Very nice bag!! love your dress, too!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.