czwartek, 28 czerwca 2012

Brodka's concert in Manufaktura.


Brodka - W Pięciu Smakach


Monika Brodka od czasu swojej przemiany płytą Granda stała się w moich oczach najlepszą polską artystką. Świetna, oryginalna muzyka; charakterystyczny styl; dziwaczne teledyski; talent, głos i uroda. W niedzielę miałam okazję zobaczyć ją na żywo podczas jej niedzielnego koncertu w Manufakturze. Zazwyczaj nie lubię tego typu masowych imprez, ale uznałam, że dla niej warto. No i nie miałam czego żałować. Atmosfera była świetna, Manufaktura jakaś inna, ludzie jacyś ładniejsi. Dziwnie bardzo. Piknikowy klimat i wstęp do wakacji!




(( w e a r i n g: I MADE FAKE STUFF pastel ombre t-shirt, no name Panama hat, ROMANTICA mint bracelet, Bershka denim shorts, no name flats, Vintage Kreacje floral backpack, ILOKO silver necklace  ))

24 komentarze:

  1. oj lubię takie stylówki!:)) plecaczek masz cudny!jej umówmy się na kawę kiedyś tak blisko mieszkamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brodka <3 dokładnie! po jej przemianie jest zdecydowaną przodowniczką na polskiej scenie muzycznej.
    genialny look <3 mam mega podobny plecak, nawet dziś z nim wychodzę, hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Urodę to Ty kochaniutka posiadasz! oryginalna i bardzo tajemniczą. Piękna jesteś:* Poza tym super prezentujesz się na zdjęciach obok karuzeli. Pasujesz tematycznie. Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. I didn't know your blog, I really love your style!

    Follow you, follow me if you want :)

    Kisses (L)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koncert Moniki Bordki to moje marzenie! Mam nadzieję, że spełni się jeszcze na tych wakacjach ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam Monikę Brodkę za jej nową płytę:) I również miałam okazje uczestniczyć w jej koncercie podczas Juwenaliów:) A dziś tak się składa u mnie post zatytułowany jej piosenką:)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!
    Ten plecak jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie. Ten plecak jest boski! :) Bardzo korzystnie wygladsz. Buziaki, zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. LOVE your shirt! Great pictures!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w Twoim plecaku bezgranicznie !

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba przyznać, że przemiana Brodki bardzo pozytywna! uwielbiam Twój plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym się chętnie wybrała na jej koncert♥ Świetnie wyglądasz, mega plecak, choć już to chyba kiedyś tu pisałam;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też byłam na Brodce:) Jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog, to pierwsze zdjęcie coś w sobie ma

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ! Dodaje do obserwowanych :) i liczę na to samo :P
    http://shortlyperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba przyznać, że nowa płyta Brodki dużo zmieniła. Według mnie jest najlepszą polską artystką. Wyraża siebie i pomimo tego, że jest teraz bardzo sławna, a jej nowe piosenki to już w ogóle CZAD to się, aż tak nie zmieniła. Wyszło jej to na dobre, jest pewna siebie i wie czego robi. Świtny masz plecak ! : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Moze to śmieszne ale na pierwszych dwóch zdjęciach jesteś niezwykle podobna do.. Brodki :) Ladnie

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Brodkę. Byłam całkiem niedawno na koncercie i muszę przyznać, że na żywo brzmi genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne kolorowe zdjęcia. Wyglądasz bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię Brodkę,podziwiam ją za to co tworzy i ile zapału i energii w to wkłada!
    Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.