niedziela, 10 czerwca 2012

Black widow.


Washed Out - Olivia


Czarna spódnica maxi jest must have chyba już od jakiś trzech sezonów. Zwykła, prostą czarną sukienkę ziemi mam od dawna. Znalazłam ją zresztą w starych rzeczach mamy. Jednak na spódnicę miejsce w szafie znalazłam dopiero teraz. Uciekając od popularnej asymetrii, a jednocześnie szukając czegoś innego wybrałam propozycję sheinside.com z głębokimi rozcięciami. Do tego czarny gorset, lity i już jestem wesołą wdową.



(( w e a r i n g: sheinside.com black maxi skirt, H&M corset, DeeZee lita shoes, H&M bracelets, CCC blue ring, allegro.pl crucifix ring, New Look tights ))


28 komentarzy:

  1. ojeej, cudowna stylizacja *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham czerń więc bardzo mi się całość podoba :) świetne rajstopy i biżuteria !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bosko, po prostu. Spódnica idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ta sukienka ale dla mnie całość trochę za smutna na taka ładna pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh pięknie ! serio wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. na początku myślałam ze to takie zwiewne spodnie;p wygląda to dość ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wyglądasz! bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.girlwhostolethestar.blogspot.com/10 czerwca 2012 15:49

    Sukienka ładna ale obawiam się, że po kilku praniach będzie jej koniec ale zgrabnie w niej wyszłaś i całkiem kusząco, następnym razem pomaluj usta na czerwono - jak black widow to do końca! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz ;)

    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudowne włosy o.O
    zapraszam w wolnej chwili i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WŁOSY! Jak je zrobiłaś? :)
    rzeczywiście wyglądasz trochę żałobnie :D Tak sobie myślę, że kolorowy gorset by zmienił wszystko, ale cała czarna stylizacja też jest czymś oryginalnym
    Dziękuję za komentarz, również obserwuję Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kieca i fajne są te kropkowane rajtki ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką przyjemnością się spotkam, wyglądasz na sympatyczną osobę i mimo, że jesteś kilka lat młodsza wyglądasz na dojrzałą kobietę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odkąd odkryłam twojego bloga uwielbiam twoje stylizacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz fantastycznie:) i powiem ci, że inspirujesz

    OdpowiedzUsuń
  17. to połączenie jest fenomenalne, wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne połączenie! jak dla mnie idealna stylizacja,

    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. może i na czarno, ale czarnej wdowy to z Ciebie nie będzie ;) najwyżej super kobieca, magnetyzująca sexy babka ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz przepięknie. Seksowny gorsecik, skubana :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi,

    that dress looks awsome!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.