środa, 20 czerwca 2012

Beautiful Day Without You.




Röyksopp - Beautiful Day Without You





   Znowu wracam do mojego sztandarowego i najczęściej powtarzanego połączenia sukienki ze swetrem. Na pewno jest wygodniej niż gdybym w jego miejsce założyła koszulę, a jednocześnie ładniej niż gdyby był to t-shirt.  



Do tego trochę dodatków, a w tym niepotrzebny łańcuszek z krzyżem, który pasował mi do pierwszej wersji stroju na tamten dzień, ale z pośpiechu zapomniałam go zdjąć ;D a do tego kocie okulary z H&M, które według mnie są jednymi z najlepszy modeli tego typu oraz oraz na szybko kupione balerinki, które niestety okazały się być tak samo trwałe jak tanie i już teraz nadają się tylko do wyrzucenia. 




(( w e a r i n g: allegro.pl mint asymmetric skirt, H&M sweater, eBay.com bag, nn nude flats, H&M retro cat eye sunglasses, Glitter silver ring, allegro.pl silver ring with crucifix, Rossmann black ring, vintage nn watch, allegro.pl necklace witg crucifix  )) 





29 komentarzy:

  1. fajnie :) też lubię nosić swetry do zwiewnych spódnic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham spódnicę z tego posta *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. super sweter i naprawdę świetnie wyglądasz w tych kocich okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy, też już chcę takie długie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dosc nietypowie polaczenie ale genialne!!!! bardzo mi sie podoba!
    zapraszam do mnie mam nadzieje ze Ci sie spodoba a jesli tak to mozesz dodac mnie rowniez do obserwatorow :) http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek, fajnie, że połączyłaś go z sukienką.
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie wygladasz w tych okularach!;)
    ładny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka i baleriny, szkoda, że już się rozpadły:/

    OdpowiedzUsuń
  9. udowna spódnica, cudowna <3 Buziaki, zapraszam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, takie połączenie jest bardzo wygodne i chyba moje ulubione :) Masz świetną torbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! Ten sweter jest świetny i najbardziej przedstawia to przedostatnie zdjęcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Okularów Ci zazdroszczę ;)
    Masz piękne włosy ! Napatrzeć się nie mogę !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. okularów zazdroszczę! chce takie niebieskie zerówki <3 genialna spódnica, świetny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor sukienki :) szkoda, że nie widać jej całego kroju, ale cóż - taki urok tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka super, sweterek super, okulary i torba to samo. Jest tylko jedno ale, nie w tym połączeniu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że wydawać by się mogło, że to za ciężki sweter do tak zwiewnej spódnicy, to efekt jest naprawdę fajny :)


    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ta spódnica jest świetna!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo kolezanka z mojej miescowosci :))
    Podoba Mi się.
    Zapraszam do siebie www.natalia-szymurska.blogspot.com
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna spódnica. Meega kolor !!
    Nie możemy napatrzeć się na Twoje włosy...<3 Są piękne !
    A już u nas nowa notka "Jasno fioletowe oczko" makijaż krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz rewelacyjnie :) ja ostatnio zastosowałam połączenie spódnica- sweterek. I efekt mi się spodobał. Aaaale powiem Ci, że z sukienką nie próbowałam :D
    namówiłaś mnie :D
    włosy <3 pewnie już mówiłam... ale SĄ GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna spódnica <3 świetnie ją zestawiłaś z tym swetrem , jestem fanką łączenia ze sobą zwiewności i puchatości ;) mega okulary !

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie! uwielbiam twoje włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this look!

    www.lepeppermint.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.