piątek, 18 maja 2012

This Is What Makes Us Girls.


Lana Del Rey - This Is What Makes Us Girls.


Już miałam napisać kolejną 'odę do trencza' - chyba najpopularniejszego, najczęściej opisywanego, wielbionego i znoszonego elementu garderoby przy takiej pogodzie - gdy nagle zapala mi się w głowie czerwona lampka: hola, hola koleżanko, nie dajmy się sterroryzować przez warunki atmosferyczne. Jest już połowa maja, a ja wracam do domu zmęczona, zmarznięta i nadal przeziębiona. Wszyscy chcemy już lata, a te jego sporadyczne przebłyski dały nam próbkę tego, co nas czeka w wakacje.
W tęsknocie za kolorem stawiam na pierwszą rzecz w mojej szafie, podchodzącą pod neonowy trend. Niesprecyzowanej nazwy 'tuniko-sweter' kupiłam już w styczniu w -o dziwo - jednym ze zgierskich sklepów, z których niektóre ostatnio mnie zaskakują. Niby dziura, niby szare miasteczko pod Łodzią, a obok kiczu, dżetów i tendety widzę neony, pastele, amerykańskie flagi i spodnie w kwiaty, no i moje balerinki, które też zgierski rodowód mają. Żeby uniknąć już tego lokalnego patriotyzmu - przez ramię przerzucam kwiecisty plecak z vintage kreacji, który pojawił się już tutaj przy okazji Ubierz Alles, bo właśnie podczas tego eventu został zakupiony. Do tego moje ulubione okulary oraz pierścionek z vintageshopu i mogę już spokojnie zacząć marzyć o wakacjach, których jedynym francuskim akcentem będzie Justice na Open'erze. Mam przynajmniej taką nadzieję...


(( w e a r i n g: no name neon yellow tunic, no name nude shoes, vintageshop.pl ring and sunglasses, floral backpack from Vintage Kreacje  ))  


55 komentarzy:

  1. jaki genialny plecak!!! <3
    a sweterek ostatnio kupiłam podobny, więc ten jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekana tunika z grungeowym pazurem<333 doskonały łup ;)
    a i plecak, faktycznie-boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. plecak i okulary są świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos, loving your yellow top so much! :)


    http://annchica.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja kocham ten plecak *.* ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweter jest fantastyczny !! mom please!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz! szczególnie uwiodły mnie Twoje okulary

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię w tej stylizacji!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. tuniko-sweter jest świetny! biegam w takich na codzień, ale jakoś nie mogę się przemóc żeby wstawić je na bloga bo niestety nie mam tak szczupłych nóg :/ okulary też MEGA!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ! mega <333

    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje sety, ten jest cudowny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sweter jest cudny, swietny outfit i okulary pasuja idealnie do Twojej twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  13. ten sweter mega mi sie podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie pogoda na szczęście się poprawia ! :)

    ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny sweter!
    Całość bardzo mi się podoba.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, w dopowoedzi na moim blogu: tak, moj telefon to iPhone 4 :) jesli masz okazje kupna tego telefonu to nie zastanawiaj sie, jest najlepszy na rynku oraz ma duzo aplikacji do sciagniecia (platnych i bezplatnych) !!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz rewelacyjnie! leż mi się podoba Twój żółty sweter:D

    OdpowiedzUsuń
  19. może masz ochotę na obs:)?

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja! Plecak jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana wygladasz bosko,genialny sweter i plecak!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie
    dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjnie!!! sweterek jest cuuudny!!! :)
    wszystko razem skomponowane IDEALNIE!!! :)

    no i oczywiście dodaję do obserwowanych ;))) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki genialny dziurawiec, wooow! :) Idealny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny sweterek i plecak <3 fajny zestaw:) zapraszam do nas :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no genialna jak zwykle!♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję wam bardzo za tyle miłych słów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. czadowy outfit!!!! żółty sweter maxi cuudo ♥♥♥

    Myślę, że na nastepne juwenalia powinnas wpasc do krk :) tu przez tydzien nie da sie spac ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała. :) Do Krakowa to już w ogóle na jakąkolwiek okazję. Baaardzo dawno nie byłam, a uwielbiam to miasto...

      Usuń
  29. I like this yellow outfit very much! I also like sunglasses and the bag is adorable too!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, wyglądasz pięknie! <3<3
    Genialny blog.
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za odwiedziny u mnie :-)
    Podoba mi się ta stylizacja.
    A do tego bardzo lubię żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny sweter i piękne okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooomg, boskie okulary i rewelacyjny sweter ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. zgadzam się czasem niepozorne małe sklepiki zaskakują i to bardzo pozytywnie, hmm czasami, a tak szczerze wydaje mi się że takie zjawisko ma jakieś fale, u mnie tak było parę lat temu a teraz czysta posucha

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz. Dłuższe tuniko/sukienko-sweterki to absolutny hit. Co do lokalnych sklepików - faktycznie, jeśli ma się oko to można tam kupić na prawdę fantastyczne ubrania, które w dodatku są akurat modne. ;3
    M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się sweter i kontrast jego z krótkimi spodenkami. Następnym razem proszę o więcej uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Lanę :D a ta piosenka jest jedną z moich ulubionych;)
    Cudny plecaczek!;)

    OdpowiedzUsuń
  38. fantastycznie wyglądasz! :) sweterek jest cudowny <3
    zapraszam do siebie, może się poobserwujemy? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki śliczny plecak! Gdybym Cię z nim zobaczyła, to... Nie, lepiej tego nie powiem, bo jak Ci rzeczywiście zginie, to będę pierwszą podejrzaną. ^ ^ Do tego masz oryginalny styl pisania. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wyglądasz. strasznie podoba mi się sweterek ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo mi sie podoba:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.