wtorek, 15 maja 2012

Rainy days. Katowice.


Coldcut - Autumn Leaves


Lubię deszcz. Oczywiście nie wtedy, gdy z torbą ciężką od książek, zeszytów i segregatora (nie mogę zapamiętać tego słowa - dla mnie jest nazywa się 'tym czymś, w którym się spina") spieszę się na tramwaj, czekam później na niego, a w końcu zmęczona, mokra i zmarznięta zamiast do pięknego düwaga GT6 wsiadam do obrzydliwego, jednoczłonowego Konstala 803N. Miło więc było pochodzić w deszczu bez pośpiechu po ładnym mieście, jakim są Katowice, z torbą, która jest duża bynajmniej dlatego, żeby pomieścić dużo, ciężkich rzeczy. Jedyny minus - głupie uczucie, wywołane przez fakt, że chodzę w deszczu z okularami słonecznymi we włosach. Skąd mijający mnie ludzie mogli wiedzieć, że pełną rolę opaski do włosów? 



((  w e a r i n g: Lookbookstore/eBay velvet skirt, Reserved blazer, Rossmann umbrella, H&M shawl, eBay bag, New Look shoes, allegro.pl ring, New Look sunglasses   ))





28 komentarzy:

  1. Super stylizacja:))

    Niestety zmarł jej dziadek:(

    OdpowiedzUsuń
  2. mieszkasz w Katowicach czy wycieczka? ja z pobliskiego miasta Bytom! :) dobrze wyglądasz. zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/ + hyped!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mieszkam w Łodzi, do Katowic pojechałam odwiedzić rodzinę. c:

      Usuń
  3. wyglądałaś pięknie :) ah i uwielbiam twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. witam koleżankę z katowic :) buty masz cudne, sukienka welurowa również atrakcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestaw! :)
    Na początku nie byłam przekonana do tego miasta, ale po niecałym roku mieszkania tutaj, stwierdzam, że nie jest źle, a nawet całkiem fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. o moje katowice<3 ;)))
    one lubia tak fajnie odziane dziewczęta:) i ja też;)))

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaś jestem pełna niechęci do Katowic, strasznie mi się nie podobają, ale może jeszcze nie poznałam tych wartych poznania miejsc :D świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna masz posniczke, podoba mi sie jej kolor i material!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, masz boskie włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh do mnie deszcz dotrze pewnie jutro...
    podoba mi się spódniczka!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne buty <3
    i masz niesamowitą urodę!

    OdpowiedzUsuń
  12. great look for rainy days!! like your blazer and scarf!
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your look, great bag! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Great outfit!<3


    bisersables.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twoje włosy! Całość jest przecudowna ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. A widzisz, widocznie sami o tym nie mieli pojęcia : ) okulary moga pelnic rozne funkcje! ; D jak widać : )

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz! ale ja tam deszczu nie lubię i unikam go jak mogę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię deszcz ;) Nie wiedziałam ,że okulary mogą pełnić funkcje opaski :D Śliczna stylizacja :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. My big wish for hair like yours just got even bigger.
    EAK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.