czwartek, 31 maja 2012

The Look of the Year. Outfit DAY 1.


Cinnamon Chasers - Luv Deluxe


Zapowiedziany wcześniej outfit z The Look of the Year. Jeśli ktoś trafił na mojego bloga po raz pierwszy to więcej o tym wydarzeniu <tutaj>.
Bez szaleństw na pokazy Premiere Runway wybrałam połączenie, które już miałam okazję pokazać (<tutaj>), tylko trochę zmodyfikowane głównie z powodu pogody. Znikła parasolka, znikła apaszka. Duża torba zamieniła się w mniejszą, złota bransoleta w formie pióra z H&M zajęła miejsca zegarka, a włosy się wyprostowały i w dodatku wpadły do farby. A w torbie są jeszcze okulary.


(( fot. Roksana K./ w e a r i n g:  Reserved jacket, H&M shirt, LookbookStore velvet skirt, ZARA satchel bag, New Look shoes, allegro.pl golden retro ring, H&M golden bracelet, allegro.pl crucifix necklace )) 




44 komentarze:

  1. o dziwo, bardziej podobała mi się wersja deszczowa; ale co ta strój - włosy! magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie :) bardzo podobają mi się włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy swietne, podkreslaja twoja stylizacje ; ) jedyne co mi nie pasuje to buty ale tak to cudowne ; )!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek końcowek ;) super ci w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz:) boskie wlosy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tak genialne włosy... Podoba mi sie żakiecik :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, booooooskie włosy! świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. okropne masz nogi, schudnij albo nie pokazuj...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz.
    Strasznie podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, uwielbiam hgranatowe marynarki. A bransoletka z H&M urocza.

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie! Wszystko mi sie podoba, i buty, i torebka, i marynarka, i spódnica! Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie! Świetne włosy, chociaż wolę cię w kręconych;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka cudowna ! ten kolor czerwonego wina:) zapraszam rówież do nas, nowy zestaw :) dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great blazer!
    xxx
    fashionstiletto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczka jest cudowna! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki ;* , ale jeszcze doprawię te spodnie , bo moim zdaniem jeszcze nie wyglądają tak jak powinny ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. no dobra - chyba mnie przekonałaś .;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z pozowania przypominasz mi mary-kate... Masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najpiękniejsze porównanie jakie mogłam usłyszeć, bo ją uwielbiam ;D Dziękuję ;)

      Usuń
  19. świetnie skomponowana całość ! rewelacyjne buty <3 wiesz co on tam na kilku fotach wystaje z początku pierwszego rzędu , głównie widać chyba dżiny i trampki :P ja siedziałam miejsce dalej i już mnie nie widać hahaha ...oczywiście również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do paznokci to jeszcze nie wiem jak je zrobić ale myślę, że jak będę miała trochę czasu to postaram się coś wymyślić.. Jeśli się uda to wrzucę na bloga ;) Wyglądasz bardzo ładnie i oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rany, jakie piękne masz włosy :0000
    Zakochałyśmy się w tym zestawie, jest genialny!!

    ps. jesteśmy z Radomska, nawet blisko Łodzi :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał, ale masz prześliczne włosy <3
    No i buty ;)
    Ochh, już cię dodałam do obserowanych ;)
    I dziękuję za odwiedzenie mojego bloga <3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Great pictures!!! Love your hair!)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieki piekna! Jestem zakochana w twojej urodzie I na prawde cudny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  25. takiego cieniowania jeszcze nie widziałam D:

    OdpowiedzUsuń
  26. great look, like your jacket !!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetne włosy ! *__*
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi MOnika,thank you for stopping by and following my blog. I'm now your new follower. xx Hope to see you again soon. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia.
    wpadnij do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks for your marvelous posting! I quite enjoyed
    reading it, you may be a great author. I will be sure to bookmark your blog and definitely will
    come back someday. I want to encourage yourself to continue your great work,
    have a nice holiday weekend!
    My page: cheap holidays to spain for one person prices

    OdpowiedzUsuń
  31. I loved as much as you will receive carried out
    right here. The sketch is attractive, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get bought an edginess over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly
    very often inside case you shield this hike.
    My web site ... cloud servers

    OdpowiedzUsuń
  32. My family always say that I am killing my time here at web, but I know I am getting experience every day by reading
    thes nice content.
    Take a look at my site ; she said

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.