środa, 9 maja 2012

I'll Leave Soon.


Uffie - I'll Leave Soon (Catz'n Dogz Just Leave Remix) 


Od zawsze podobały mi się ogromne, czasem rozciągnięte, podziurawione, czy nawet zmechacone i przyniszczone swetry w stylu sióstr Olsen/Sienny Miller/hipstera/menela. Dawno temu znalazłam coś, co niby było tym. Jednak nadal czegoś mi brakowało. Tak, był oversize'owy, tak był specjalnie krzywo skrojony, ale co z tego skoro pachniał nowością, był śliczny i zametkowany. Chciałam czegoś, co będzie raziło brzydotą i starością. Jak zwykle prawdziwych odkryć dokonuje na swoim terenie. W zimny wieczór szukając jakiegoś okrycia natrafiłam na zapomniany, 'taciny' sweter. Dopiero przechodząc obok lustra dostrzegłam jaki to skarb mam na sobie.
Żeby wzmocnić swoją pozycję złodzieja szaf dodam, że mam na sobie jeszcze starą skórzaną kurtkę mamy, a także babcine mokasyny i szalik. Torba listonoszka, która pojawia się u mnie już nie pierwszy raz jest 100% moja, a nawet była prezentem, który dostałam. Hipsterię vintage swetra w trójkąty (!) czymś musiałam przełamać. Czy jest coś bardziej banalnego, niż sukienka w kwiatki? Ten wzór mimo swojej nadpopularności będzie jednym z moich ulubionych.


((  wearing:  H&M dress, no name vintage sweater - my dad's, no name vintage leather coat - my mom's, H&M yellow scarf, DIY pink scarf - made by my grandma, Zara retro satchel bag, no name black tights, no name grey socks, no name vintage moccasins, no name ring - bought in Turkey  ))

24 komentarze:

  1. świetny ten sweterek! i piękna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz ! Torebka cudowna *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonale wyglądasz! świetnie wszystko do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciuchy po rodzicach.. haha coś niesamowitego! :) najbardziej ze wszystkiego podoba mi się torba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny styl! Ogółem interesujący blog. Napewno tu wrócę nie raz.
    Pozdrawiam.
    Ania
    www.annmac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha uwielbiam taki "menelski" styl - a w tym swetrze wyglądasz świetnie!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, wyglądasz rewelacyjnie! wszystko bardzo mi się podoba. Masz może ochotę się poobserwować? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo oryginalnie i niepowtarzalnie i to lubię;) Świetna kurtka i sukienka♥
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. SLicznie to wszystko polaczylas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobaja mi sie kolory szalokow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie takie "menelskie" stylizacje, które są tworzone niby na "odwal się", ale mają ten smaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wychodzisz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne Zdjęcia :D
    ŚWIETNY BLOG <3
    ZAPRASZAMY do Nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia. ja już obserwuję, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog :) wpadnij do mnie moze Ci sie spodoba :)
    obserwacja? :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit! sukienka jest boska :)

    zapraszam: http://alice-in-wonderlandd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.