czwartek, 3 maja 2012

Fashion Week Poland DAY 3: outfit and features.

fot. Marcos Rodriguez Velo/ relacja K Mag
College feat. Electric Youth - A Real Hero


Obiecuję, że to już ostatni post, w którym męczę Fashion Weekiem. 
Na lookbooku, stylio.pl i modnej polce już zdradziłam się ze zdjęciami z niedzieli przedstawiającymi mnie. Pare moich zdjęć pojawiło się też na różnych, innych stronach - m.in w facebookowejrelacji K MAG (<tutaj>), co bardzo mnie zdziwiło, bo nie wiedziałam, że ktokolwiek zrobił mi te zdjęcia - są 100% naturalne i bez pozowania ;D, a także na  Fashion Book, Fashionfreax, Style und Sein, fanpage'u bloga Ewy, czy na blogu Judy.  
 Chciałabym teraz bliżej pokazać mój outfit (nie lubię, tego słowa, strasznie nie lubię). Miałam na sobie asymetryczną, miętową spódnicę z allegro.pl, która przyszła do mnie dzień wcześniej; pastelowo niebieską marynarkę, którą przywłaszczyłam sobie od mojej babci; bluzkę w kwiaty, znalezioną w starych rzeczach mamy, buty kupione na 70% wyprzedaży w Dune i torebkę-kastet z eBay, z której kupnem miałam ogromne problemy - sprzedawca pomylił się i najpierw dostałam zupełnie inną torbę, w międzyczasie zostały wykupione modele w kolorze, który sobie wybrałam; w efekcie czekałam na nią prawie dwa miesiące, ale było warto.

fot. Marcos Rodriguez Velo/ relacja K Mag
fot. Fashion Book
fot. relacja onet.pl 
fot. Dorota Deka
fot. Style und sein
Ewa, ja, Judy.

((  wearing: vintage pastel blue jacket, vintage floral shirt, allegro.pl mint dress, eBay knuckle-bag, Dune silver shoes, vintageshop.pl sunglasses, no name blue ring  ))

PS Odświeżyłam trochę wygląd bloga. Usunęłam to, co zbędne. zmieniłam trochę czcionki, kolory i nagłówek. Jakie opinie? ;)

18 komentarzy:

  1. Blog bardzo czytelny wiec pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś naprawdę świetnie. Ta koszula jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, ale to bardzo podoba mi się zarówno Twój outfit, jak i cały blog! Zdecydowanie dodaję do obserwowanych!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, spódnica jest piękna. kusiła mnie na allegro, ale portfel nie pozwala się ugiąć;) póki co!

    i jeszcze Twoje buty- boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Df following, girl you are GORGEOUS!

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej kojarzę właśnie ten strój z Twoich Fashion wWeekowych stylizacji - boska spódnica.
    no i włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała spódnica :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! You really look so awesome
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post! I follow you now! ^_^
    Do you want to follow me too?

    http://missmakeupandco.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentowałaś! Buty, spódniczka.......... i Twoje piękne włosy...... BAJERKA!!! :))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny zestaw, stylowy i przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz:)
    Achh, twoje loczki^^

    Obserwuję i liczę na rewanż:*
    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.