piątek, 11 maja 2012

Black and gold? Chapeau bas!


Miami Horror - Moon Theory


Przyznam się, że znowu kradnę. Tym razem tylko jedną rzecz, którą jest cudowny kapelusz Roksany. Podobają mi się od dawna dzięki (kolejny raz wspominanej tutaj) fascynacji stylem sióstr Olsen. Jednak myślę, że kapelusze na co dzień zdecydowanie nie dla mnie. Rude loki chyba się z nimi nie lubią. Po spojrzeniu w lustro bliżej mi do tej osoby niż do Mary-Kate.
Połączenie panterki, złota i czerni kojarzy mi się trochę tandetnie. Powiem jednak nieskromnie - myślę, że udało mi się pogodzić wszystkie te kłócące się elementy. Wystarczająca ilość złoto, które ze złotem ma mało wspólnego na otaczanym przez mnie czcią bodychaine misbhv, bransolecie H&M, guziczkach marynarki idealnej z Reserved (zauważyliście, że to chyba najpopularniejsze słowo na blogspocie?) oraz na oprawkach okularów z vintageshopu. Najpiękniejsze okulary na świecie właśnie tam (dobrze, przyznam się też, że dostaję palpitacji na widok okularów Miu Miu i Prady).
Za to panterki najmniej jak się da. Nienawidzę tego wzoru. Do tej pory podobał mi się jedynie na oprawkach okularów. Moje ukochane, wyczekane (2 miesiące wypatrywania listonosza w oknie, a ja dopiero dostaję mail o treści: "buty zostały właśnie wysłane", Rrrrrrrr!) creepersy są jedynym wyjątkiem. Do panterki nie przekonam się nigdy tak samo jak do wężowego printu. Dzikie zwierzęta tylko w Królu Lwie - jak najdalej ode mnie, mody i ogrodów zoologicznych!


((  w e a r i n g :  creepers from eBay, no name skirt from allegro.pl - under tunic, no name top - under tunic, vintage no name tunic from allegro.pl, Reserved jacket, misbhv/misbehave! bodychain, H&M bracelet, vintageshop.pl sunglasses, Rossmann ring, knuckle bag from eBay, H&M hat - borrowed from lovely Roksana   ))


37 komentarzy:

  1. okulary prześwietne :)
    ciekawy look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rwelacyjnie wyglądasz :) okulary masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh, creepersy, uwielbiam , sama czekam na przesyłkęze swoimi ♥
    bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko udało ci się cudnie połączyć , i nie jest tandetnie *.* Na prawdę super ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. you look amaaaaaaaaaaaaazing, love this outfit!
    xxx

    http://fashionrushhh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze to wszystko wygląda, masz bardzo fajny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja! Śliczna koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, teraz podobne okulary są na asosie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! :) Super zestaw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe elementy, które w połączeniu ze sobą dają jeszcze ciekawszy look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hy sweetie! Lovely post! Check my blog and tell me if you wanna follow each other?!:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing outfit. you look stunning.
    Love the details.

    http://theadorabletwo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie , naprawdę świetnie tu wyglądasz ;)
    ten kapelusz jest super dopełnieniem całej stylizacji!
    btw: ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam 1,75 m wzrostu.

      Usuń
  14. Boskie zestawienie, podobają mi się okulary. Ja tam lubię siostry olsen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam ;D Nawet oglądam stare filmy familijne (których nie znoszę) z ich udziałem.

      Usuń
  15. jestem w tym momencie totalnie zirytowana, bo napisałam długi - nawet za długi - komentarz a blogger powiedział: błąd, nie lubimy cie! napisze więc tylko: świetny zestaw kradzieju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahahaha, jaka szkoda, bo jestem teraz ciekawa ;D Dziekuję :)

      Usuń
  16. wow super stylizacja, bardzo oryginalna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG I fell in love with your look...it's perfect! You've got it...i love your sunnies,necklace,creepers....and your style in general!! Would you like to follow each other? I'll be happy then :)

    -xxx-
    vivesolosondosdias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Btw. też nie znoszę panterki, jednak ci udało się wszystko super połączyć;)
      M.

      Usuń
  19. wow! to chyba Twoja najlepsza stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  20. you look great!
    have a style that I love! always very pretty!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabralabym Ci kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję wszystkim za tak bardzo miłe komentarze i to nawet od anonimów ;D Jesteście cudowni.

    OdpowiedzUsuń
  23. ojeju pokochałam Cię właśnie! przecudowny outfit, a za creepersy OGROMNY PLUS (sama szukam dla siebie już od roku Creepersów Idealnych, czyli śliczne i w niewygórowanej cenie hihi)
    i w ogóle włosy, body chain od misbhv i wszystko! <3


    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. dziewczynooo jestem w tobie zakochana <3 a raczej w twoich butach i okularach hehe :3 z miłą chęcią dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkie Chapeau bas dla Ciebie za ten strój.

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny outfit,fantastyczne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę zdjęcia w znajomym miejscu :))

    Fajnie wszystko ze sobą połączyłaś :) I wyjątkowo podobają mi się te buty!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.