sobota, 14 kwietnia 2012

MEMORIES OF SUMMER.


Martin Solveig - Can't Stop (feat. Dragonette)


Mimo tego, że post zostanie opublikowany później, dla mnie piszącej go, jest w tej chwili 3:13 w nocy z 13 kwietnia na 14 kwietnia. Znak? Raczej potwierdzenie. Szczęściarzem to raczej nie jestem.
Nie mogę zasnąć, a powinnam, bo zapowiada mi się zabiegana sobota. Wyjdę z domu o 9 rano, wrócę nad ranem. Już się cieszę i nie jest to ironia.
Każdy już marzy o lecie, więc na dzisiaj odgrzebałam stare, wakacyjne zdjęcia zrobione telefonem.

Przypominam o KONKURSIE, w którym można brać udział do 19 kwietnia TUTAJ.

21 komentarzy:

  1. Ostatnio tez przegladalam moje zdjecia z wakacji, czekam na nie!!!:D Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, zdjęcie z twarzą Woody'ego Allen'a jest genialne :D
    Ah, lato lato <3
    Piosenka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Obserwuję licze na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. lato, lato, dajcie lato :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaje zdjęcia... ;)
    ah.. tak .! dajcie lato .! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wakacji bez względu na to, czy są piękne, czy też wręcz przeciwnie są chyba najprzyjemniej oglądane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. You have amazing eyes girl!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine, I'm hosting a GoodGoodsChina giveaway with 11 winners :) -> Enter here! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi sweety, you're photos are adorable! I am a huge Woody Allen fan too, lol.
    I Love your blog header, the animated picture of you is gorgeous! Did you make it yourself?

    OdpowiedzUsuń
  10. vogue<3
    fajny rower ;)


    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. great post honey, i really love it!!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ masz śliczną buzię!:) bardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great pics :) love the woody allen one ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mi się zachciało wakacji, o kurcze! :)
    Kochana prowadzisz świetny blog. Może poobserwujemy? :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :D Szczególnie z Wood`ym :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga o Mikim .

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia . Zapraszam do mnie w wolnej chwili .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.