piątek, 6 kwietnia 2012

Mad world.


Gary Jules - Mad World (Paul Kalkbrenner Remix)


Podziwiam tych, którzy nie mogąc doczekać się temperatur powyżej 20°C już teraz biegają w pastelowych koszulach, szyfonowych spódnicach maxi, szortach vintage,  miętowych marynarkach, cienkich neonowych sweterkach, szpilkach ze szpicem, kwiecistych spodniach i koronkowych sukienkach. Ja dla mody nie jestem gotowa do, aż takich poświęceń. Wystarczy mi, że w kurtkach i swetrach jest mi zimo. Mam jednak nadzieję, że ta chwilowa wiosna sprzed tygodnia, czy dwóch powróci jak najszybciej (najlepiej jutro, a we wtorek to już koniecznie), bo sama mam ochotę dołączyć do innych fashion victims, którzy wiosenne trendy już noszą na ulicach.


(( wearing: H&M scarf, no nama vintage coat, H&M sweater, no name shirt, C&A pants, Zara bag, Modekungen shoes, Glitter, Rossmann and no name rings  ))

 + pyszne i śliczne babeczki z mrożonki. 


32 komentarze:

  1. swietny kolor spodni:))
    mniami te babeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. długo marzyłam o takiej szarej kicie ;d
    cudowny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. blowdandelion ♥6 kwietnia 2012 22:18

    Monika w spodniach :O
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. te buty są niezieeeeeeemskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz,płaszcz i buty też, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię za to, że nie ubierasz na siłę czegoś na co jeszcze jest trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw !:)
    torebka i spodnie <33



    WESOŁYCH ŚWIĄT
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ! dodaje do obserowanych ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę świetne! :3
    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. boziu jak cudnie! torebka świetna :) radosnych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczną niespotykalną uodę!!! Świetny zesta!!
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. możesz napisać, co to za babeczki, w sensie skąd?:D wyglądają jak te cynamonowe z ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te całe "babeczki" to kanelbullar . Szwedzkie ciastka cynamonowe można je kupić w Ikei mrożone ale to przysmak Szwedzki a nie "babeczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem. Trochę się interesuję szwedzką kulturą, modą, etc. Bułeczki z powyższych zdjęć, tak jak sama napisałam, kupione były w wersji zamrożonej i surowej w Ikea. Dawno ich tam właściwie nie widziałam, ale skoro mówisz, że są nadal dostępne to Ci wierzę. Sama zbytnio ich nie szukam, bo robię je samodzielnie w domu.
    'Kanelbullar' po szwedzku znaczy po prostu 'cynamonowa bułka'. W powyższym poście przesłowiłam się i szczerze powiedziawszy nie chce mi się tego edytować po 1,5 roku, bo i tak jesteś najprawdopodobniej jedyną osobą, która wyświetliła ten post po tak długi okresie czasu od jego publikacji, ale gratuluję spostrzegawczości i wnikliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.