czwartek, 26 kwietnia 2012

FPFW Poland. Pitchouguina. Designer Avenue.


"Anna Pitchouguina - to młoda projektantka urodzona w Rosji, która ostatnie kilka dłuższych lat spędziła podróżując między Trójmiastem, Łodzią, a Warszawą. Jest absolwentką Międzynarodowej Szkoły Projektowania Ubioru i Kostiumografii w Warszawie. Ukończyła także Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. Obecnie mieszka w Londynie gdzie pracuje z Michaelem van der Ham. Jako jedyna z Polski zakwalifikowana została do międzynarodowego konkursu organizowanego przez Arts of Fashion Foundation w San Francisco, brała udział również w Fashion Designer Awards, Atlanta Fashion Week, „NYC against HIV” Fashion Show i wiele innych. Latem 2009 odbyła 3,5 miesięczny staż w Nowym Jorku u światowej sławy projektanta Derek Lam'a. Znalazła się również wśród dziesiątki młodych polskich projektantów wybranych przez Fundację Future in Fashion, która tworzy publikację Young Polish Fashion Designers Album. Vol.1" 


Najlepsza szóstka:

Modelka, w której się zakochałam: 

Jej projekty śledziłam już od jakiegoś czasu i bardzo ucieszyłam się, gdy dowiedziałam się, że będę mogła zobaczyć je na żywo podczas pokazu. 
Pitchouguina pokazała stroje najbardziej odpowiadające mojemu stylowi i nie potrafię być obiektywna w ocenie, bo widząc każdą z zaprezentowanych rzeczy miałam ochotę zerwać ją z modelki i wziąć ze sobą do domu. Szczególnie spodobało mi się połączenie niebieskiego swetra z kokardką na plecach z kwiecistą sukienką - sama podobne ubieram się rano do szkoły (no dobra, ja robię to z lenistwa). 
W zimowej kolekcji Pitchouguiny nadal czuć lato. Widać je w pozostałościach lekkich materiałów, kwiatowych motywach i czasem dodatku w postaci delikatnych butów (łączonych też z cienkimi skarpetkami). 
Najbardziej charakterystycznym elementem niedzielnego pokazu projektantka uczyniła print z kolażu polaroidowych zdjęć w (zbyt) popularnej ostatnio stylistyce lomo i odcieniach sepii. Wszystko to sprawia, że całość wygląda bardzo nostalgicznie, dziewczęco i melancholijnie, a dopełnieniem do tego są stłumione odcienie musztardowych, niebieskich i beżowych barw. 



   

 






















 






















10 komentarzy:

  1. fajna kolekcja i zaciekawily mnie fryzury modelek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!;)
    Wg mnie oprócz Bizuu najlepszy pokaz na FW;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!!! ale mialas super!!!!!

    Z przyjemnością obserwuje:):* i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi chyba najbardziej podobają się te dwie sukienki z kwiatowymi motywami, acz podoba mi się także motyw zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała kolekcja wydaje się fantastyczna!

    Dziękuję Ci za ten post <3

    http://bonsoiraudrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.