poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Find me on MODNAPOLKA.PL and MEETMYLOOK.COM

Od wczoraj można mnie znaleźć również na stronach modnapolka.pl oraz na meetmylook.com
Zapraszam!
Dziękuję też za każde 'like' na facebooku, jaki i za 'hype' na lookboku! To naprawdę wiele dla mnie znaczy. :3



MODNAPOLKA.pl







Przy okazji pochwalę się moimi rozjaśnionymi końcówkami. Wiem, że to nic nadzwyczajnego, ale ombre hair na własnych włosach bardzo mi się podoba. ♥ ♥ ♥


A jutro KONKURS! Już teraz zapraszam do wzięcia udziału! 

34 komentarze:

  1. Jakie masz włosy boskie! Aaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.kwejk2.pl/img/upload/03042012222011-a343356b13ced9bacf8416aa541ff55b.png

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy, ale to przejście pomiędzy rozjaśnianymi końcówkami a resztą wyglądałoby lepiej, gdyby było stopniowe :) Sprawiałoby bardziej naturalne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wyglądają te końcówki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz świetne włosy.. oddawaj <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący blog! Zapraszam do siebie ;) Obserwujemy? =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycam się Twoimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz włosy!!! fajnie rozjasnione końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy są przepiękne czy to z ombre czy też bez;) ale efekt bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja sie zareklamuje http://music2be.blogspot.com/ ;)- ubogi blog o muzyce której malo kto slucha ;) No a poza tym to dzięki za komcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wam wszystkimi! :*

    @Czekolada, nie narzekam, bo wzięłam się za włosy o pierwszej w nocy przy pomocy rozjaśniacza. Cieszę się, że w ogóle cokolwiek z tego wyszło. ;D Ale masz rację.

    @Anonimowy, nie łapię aluzji.

    Dopiero teraz uświadomiłam sobie, że dałam zły kod odnośnie facebooka. Nic dziwnego, w końcu słynę z tego, że jestem genialnym informatykiem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. masz cudowne włosy :) daj mi je :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne zdjęcia :)))) swietny kolor wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeezu, jak ja kocham Twoje włosy <3
    Fajnie, że nie masz tak bardzo rozjaśnionych, bo jak widzę kontrast: ciemna włosy i prawie białe końce, to rzygac się chcę, a Ty masz to tak subtelnie, tak... no pięknie po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo <3
    Ja też dodaję do obserwowanych.

    Ostatnio coraz bardziej podoba mi się ombre hair, a Ty swoimi końcówkami przekonujesz mnie do tego jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no i jak na tej Modnej polce? bo się zarejestrowałam, ale jakoś tego wsyzstkiego nie łapię... help!

    Pozdrawiam, Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. włosy masz po prostu cudne! ach te niegrzeczne sprężynki (zawsze o takich marzyłam :)) nawet chciałam sobie robić trwałą, ale stanowczo mi odradzono ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. i love your hair!
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śwoetne włosy- powtarzam się ale cała prawda! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne masz włosy:) nie widzę banneru limonkwoy szyk?:))

    OdpowiedzUsuń
  21. @Bless the mess, zbytnio się tam nie udzielam. ;D Opublikowałam tylko jeden outfit i na tym się skończyło moje zaangażowanie.
    Działa to podobnie jak lookbook, stylio.pl i inne strony tego typu. Z tym, że jest tam coś takiego jak weryfikacja. Zdjęcie musi być zatwierdzone przez moderatora, a na początku jeśli nie dostało się zaproszenia do tego serwisu od jego użytkownika to trzeba było przesłać coś w rodzaju zgłoszenia, w którym podawało się adres do bloga/portfolio. I na tym różnice chyba się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Wiam kolejnego obserwatora :)
    xoxo Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Włosy masz naturalnie piękne, więc moim zdaniem farbowanie końcówek to był błąd! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.