niedziela, 22 kwietnia 2012

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND. DAY 1. Showroom and outfit.


SBTRKT feat. Roses Gabor- Pharaohs


Niestety, mój udział w tegorocznej edycji polskiego Fashion Week ograniczył się jedynie do trzygodzinnego chodzenia między showroomami. Sama atmosfera tego wydarzenia, ludzie sprawili, że jest mi tylko jeszcze bardziej smutno. Wszędzie piękne rzeczy. Oczywiście nie zawiodły mnie cudowne sklepy z ubraniami vintage - bardzo przyjazne dla skromnej zawartości mojego portfela. Na stoisku mojego ukochanego, łódzkiego Neovintage udało mi się w końcu znaleźć miętowe szorty za 40 zł (przejrzenie miliona stron na eBay nie dało pożądanych rezultatów), a jeszcze lepszym zakupem była przesłodka spódniczka od Retro Vintage za... 10 zł!
Ze wszystkiego, co tam widziałam to książek o modzie najbardziej brakuje mi w moim pokoju. Pięknie wydane, z najlepszymi zdjęciami, w różnych językach...


(( fot. Roksana K.  // wearing: no name cross necklace from allegro.pl, H&M shirt, Zara satchel bag, Reserved jacket, Primark socks, no name polka dots skirt, no name vintage watch, New Look shoes ))


8 komentarzy:

  1. Jeju jakie tam sliczne cuednka byly:)) zakochalam sie w rowerach:))
    Ale ci zazdroszcze:))
    Sliczny zestaw, w moim pokoju rowniez brakuje takich ksiazek, akurat wczoraj przegladalam w internecie kilka ciekawych pozycji:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, świetnie wyglądasz, piękne buty♥

    OdpowiedzUsuń
  3. W showroomie zawsze można znaleźć perełeczki ;) I należy tym razem docenić organizatorów, bo było o wiele lepiej niż ostanimi czasy.


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/krotko-i-wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. żałuję, że nie udało mi się wpaść nawet na te 3 godziny.. świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3godzinne chodzenie między showroomami. - to już brzmi super!
    zazdroszczę i zapraszam do mnie po dłuuugiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci,że tam byłaś, mimo,że było to chodzenie między showromami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! You're so lucky Monika to be in a fashion week. Hopefully it will happen to me! Lovely pieces of collection! ヅ


    By the way, thanks for your cool comment on our blog. Did you say you follow us? Is it thru GFC? because I don't see your name there.

    Anyways, count us as your newest followers thru GFC, Bloglovin' and Facebook. Please drop by again and follow us back.

    http://fashionmoto.blogspot.com

    http://www.bloglovin.com/en/blog/3032396/fashi0nm0t0

    www.facebook.com/fashionmoto

    Also, please click on the REWARDS button on the left side of our blog for you to earn points and avail the gift certificates from the merchant of your choice.

    Thanks! ヅ

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądałaś prześlicznie! *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.