sobota, 24 marca 2012

Something About the Fire.


Adele vs. Daft Punk - Someyhing About the Fire (Carlos Serrano Mix)


W szortach i dużych swetrach czy t-shirtach przechodziłam całe gimnazjum. Teraz noszę się tak zdecydowanie rzadziej, ale nadal czuję się dobrze w takim zestawieniu. Przede wszystkim jest wygodnie. Prezentuję wybitną przeciętność, ale - jak mówiłam w poprzednim poście - nie lubię przebierania się do zdjęć.
Eko-torby na zakupu szukałam na początku roku - bezskutecznie. Wszystko, co zasługiwało na uwagę kosztowało zdecydowanie za dużo. Na tę ze zdjęć poniżej natrafiłam przypadkiem na zakupach w Almie. Pani Ekscelencja kupuje pierścionki w Castoramie, a ja torby w delikatesach.

Ostre zdjęcia! Czyli z aparatem wszystko w porządku. Uff.

(( wearing: vintage no name coat, no name sunglasses, no name oversized sweater, fluo Solar scarf, shopping bag bought in delikatesy Alma, denim Bershka shorts, no name tights like knee-highs, studded boots from Deichmann, rings from Glitter, Rossmann and no name, allegro.pl cross necklace ))

Zapraszam też na mój profil na stylio.pl, gdzie moja stylizacja z poprzedniego postu została niedawno wybrana jako DAY BEST. 




19 komentarzy:

  1. bardzo ładnie :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. całym sercem zazdroszczę torby, tej czarnej, eko! cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zazdroszczę czarnej torby <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, ładnie ;> świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej gwiazdko zostawiłaś już u mnie adres maila pod konkursem?♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Bardzo fajne rajstopy i buty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. love that you combined everything with over-knee socks!

    thanks for the comment, following via bloglovin' and gfc xx

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu wygoda powinna być najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie podobnych butów szukam:)
    są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. great look! like your bag and shorts :)
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Your Outfit is really great!! I love your tights! and i think you combined it perfectly!! Awesome shoes and scarf!!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam cie do udzialu w moim konkrsie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna, bardzo oryginalna stylizacja! :) podoba mi się :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz świetne włosy :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie już miliard razy słyszałaś, że masz obłędne włosy:) ale masz!
    torba fajna!

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.