czwartek, 29 marca 2012

Looking for a leather jacket. Quelle horreur!


Kings Of Leon - Sex On Fire


Gdy jakiś tydzień temu w końcu na poważnie wzięłam się za szukanie skórzanej kurtki nie wiedziałam, że stanie się to dla mnie takim udręczeniem. Nie żartuję mówiąc, że mam przekrwione oczy od czasu spędzonego przy komputerze na przeglądaniu milionów stron na eBayu.
Zawsze najlepiej wychodzą mi zakupy nieplanowane. Gdy nagle coś zauważam i kupuję bez planowania tego wcześniej. W przypadku, gdy szukam czegoś konkretnego ideał, który stworzyłam sobie sama w mojej wyobraźni podąża za mną uparcie przekreślając wszelkie szanse zdecydowania się na cokolwiek. Jeszcze tylko jakieś sto tysięcy kolejnych przejrzanych stron, kolejne internetowe sklepy, których pełen asortyment będę znać na pamięć (no bo jakże mogłabym chociaż nie zerknąć w zakładkę 'shoes' lub 'dresses'?!) i poddam się. Skończę bez kurtki, bez siły, z herbatą na przemęczonych oczach prześladowana we własnej wyobraźni przez klasyczną, prostą, czarną ramoneskę o długości do bioder, z ćwiekami na kołnierzu, albo ozdobioną przez bliżej nieokreślone "coś" - oryginalne i przykuwające uwagę.

Kilka modeli, które udało mi się wyłowić spomiędzy milionów:
eBay, US $59,99 

eBay, US $159,99


eBay, US $69,99


eBay, AU $79,99


allegro.pl, 150 zł
Jak na razie jestem najbliższa kupienia właśnie jej. Dobrze robię?


Zara, 599 zł

Nasty Gal, $88.00

H&M/allegro.pl, 319 zł




***
Dobrze, że chociaż z torbą nie miałam problemów. Już ją kocham!
eBay

19 komentarzy:

  1. wszystkie są fajne :) mnie najbardziej podoba się ta druga z dużą ilością pasków itp oraz ta którą chcesz kupić (dobrze robisz ;) ) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ramoneski! jestem od mojej totalnie uzależniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej przypadła mi do gustu skóra z ebay'a

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak znalezienie idealnej ramoneski graniczy z cudem, polecam poszperac w cubusie :))

    p.s super blog;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie - wszystkie są świetne:)
    ciekawy blog:) poobserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczlam sie nimi sa piekne.
    Blog dodalam do obserwowanych i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, wszystkie ramoneski są wprost cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwiebiam ramoneski! te co pokazałaś są cudne , wszystkie bym przygarnęła :D

    również obserwuję :)
    sukienka z poprzedniej kolekcji , na ebayu kupiona już jakiś czas temu ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuję za komentarz ;) fajna kurtka skórzana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak to niestety jest. Że jak coś sobie wymyślimy, że chcemy mamy ten ideał w głowie to za skarby świata nie możemy znaleźc:) Zobaczysz, że jak zapomnisz o tym, poddasz się to w najmniej oczekiwanym momencie wpadnie Ci w sklepie wymarzona kurtka w ręce;) A co do torebki jest sliczna!:)) tez taka chce;)

    Zapraszam do mnie;)) Będzie mi bardzo miło jak weźmiesz udział w konkursie albo dołączysz do obserwowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba najbardziej ta druga ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie mega fajne są!
    może masz ochotę się poobserwować? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez obserwuje :)
    a kurtki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for sharing such a good idea, piece of writing is nice,
    thats why i have read it fully

    Look at my weblog :: lasertest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.