środa, 14 marca 2012

'cause we are living in a material world.

Madonna - Material Girl


Właśnie skończyłam robić dwie tarty na jutrzejszy wieczór frankofoński w łódzkim AOIA, który składa się na organizowane przez moją szkołę Dni frankofonii. Dla zainteresowanych więcej informacji TUTAJ. Zapraszam! Jutro Finał Festiwalu Piosenki Francuskiej, a także dużo, dużo francuskiego jedzenia przygotowanego przez moją klasę. :3

Dzisiejsze zdjęcia też są związane ze szkołą, a dokładniej z ostatkami, które odbyły się prawie miesiąc temu, a mnie wydaje się, że to było wczoraj. Z klasą wybraliśmy sobie lata '80 za motyw przewodni. Chociaż nie wiem, czy trafiłam w tę stylistykę to i tak była to zabawna odmiana, gdy wszyscy chodziliśmy po korytarzach w ubraniach wyciągniętych z szaf rodziców...


(( wearing: no name vintage denim coat/my dad's, allegro.pl pink skirt, restyle.pl bag, no name vintage shirt/my mom's, Glitter and allegro.pl rings, Deichmann shoes ))

8 komentarzy:

  1. fajna kurtka! no i te włosy;) nie mogę się napatrzeć;)

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie bokiem z koleżanka zasłaniającą rękami buzie - wyglądasz nieziemsko!
    ta luźna dźinsowa bluza jest rewelacyjna, do tego zestawiona z bardzo kobieca, przylegającą spódnicą - mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile u Ciebie jeszcze śniegu!!? mam nadzieje, że wszystko się udało xD
    i bardzo mi się podoba ten pomysł z latami 80-tymi w szkole xD szkoda, że u mnie nie było czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetne futro! Prawdziwe ;>?
    Zapraszam na nowy post, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoją kurtkę i koszulę!! i cały czas zachwycam się Twoimi włosami:D piękne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.