środa, 21 marca 2012

1000 Dreams.

Miss Kittin & The Hacker - 1000 Dreams


Nie potrafię inaczej wytłumaczyć ostrości tych zdjęć niż tym, że spowodowane jest to wpływem 'dziwnych dzwięków' z kosmosu, które na Śląsku nie pozwalają ludziom spać. W Łodzi i okolicach najprawdopodobniej oddziałują na jakość zdjęć. Dommage.

Sukienka, sweter i czarne rajstopy to zdecydowanie moje ulubione połączenie. Prawie każdego dnia jestem tak ubrana do szkoły, a że przebierania się do blogowych zdjęć nie lubię to pokazuję wszystko tak jak jest naprawdę.
Buty, które mam na sobie kupiłam ponad rok temu i nadal (pomimo kilku wizyt z nimi u szewca, a także  widocznych śladów użytkowania) są moją miłością. Pierwsze koturny, w których potrafiłam biegać i do tej pory najwygodniejsze.


(( wearing:  no name vintage coat/my mom's, no name scarf/my grandma's, F&F sweater, New Yorker dress, no name tights, no name quilted bag, KVOLL shoes/allegro.pl, New Look sunglasses ))



15 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz a włosy - oddaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit fajny :) Najbardziej podoba mi się plaszczyk, rajstopy i buty♥
    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakolanówki <3
    zapraszam do mnie na giveaway

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham takie zestawienia, w których dużo się dzieje, genialnie! Do tego Twoje włosy i kubek w ręce taka wisienka na torcie mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ach ta kolorowa kratka - me gusta! :)
    Zakolanówki, buciki - cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. no ni, fajnue wyglądasz! świetna torebkaa i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś ładna! pokaż kolejny outfit w ostrych i przejrzystych fotach.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie, uwielbiam kolory i rajstopy super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten płaszczyk! ma idealny krój! do tego masz przepiękne włosy:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.