sobota, 18 lutego 2012

Frühling in Paris. Rammstein.


Cudownie marnuje cały weekend w domu na marzeniu, oglądaniu filmów i słuchaniu muzyki. Błagam niech mnie ktoś jutro gdzieś wyciągnie! Dziwaczeję słuchając godzinami jednego utworu. Zauważyłam, że nie umiem normalnie słuchać muzyki. Syndrom Zapętlania Jednego Utworu godzinami skutecznie wygania wszystkich z mojego pokoju po jakiś 5 odtworzeniach. Nie mam ulubionego wykonawcy, czy zespołu. Nie ograniczam się do jednego gatunku i słucham wszystkiego.
Teraz Rammsteinowe Fruhling in Paris, odtwarzane miliony razy w ciągu dnia zastąpiło irytujące już wszystkich Somebody that I used to know. 
Może ktoś uzależni się razem ze mną? Na zachętę do piosenki dodaję moje ulubione zdjęcia związane z zespołem i Panami z Rammstein. No dobra, przeważnie z Tillem Lindermanna. Nie moja wina, że go uwielbiam.



PS. Jakie macie opinie na temat nowego nagłówka? 

13 komentarzy:

  1. Witam fankę koloru miętowego! hihi ale trafiłam! :)

    Pozdrawiam, obserwuję!
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gotye'go zapętlałam przez jakieś trzy dni, ale to trochę destrukcyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nowy nagłówek bardzo przypadł do gustu xD
    naprawdę NATHALEE wykonała tą ilustrację znakomicie
    a jeśli chodzi o muzykę to mam dokładnie tak samo nie mam ulubionego zespołu czy piosenki, ani nawet gatunku, jeśli posenka wpadnie w ucho to gatunek jest nie ważny, z resztą obecnie muzyka jest tak różnorodna, gatunki są tak pomieszane, że często bardzo trudno jest stwierdzić co to właściwie za gatunek

    OdpowiedzUsuń
  4. Rock!;D.
    Nagłówek niesamowicie podobny do zdjecia, jestem pod wrażeniem ;).
    ***
    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy nagłówek jest maga!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tym zespole jeszcze ;))
    nagłówek świetny, ta dziewczyna ma talent, wow ;o Ale mam pytanie: ty coś za niego płaciłaś? ;)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. @Effensis, nie płaciłam nic. Ilustrację wygrałam na blogu Nathalee, resztę dorobiłam sama w Gimpie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi milo,dziekuje!:)))
    Ja tez chetnie dodam,pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi milo,dziekuje!:)))
    Ja tez chetnie dodam,pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też często dopada mnie syndrom zapętlania z tym zespołem w roli głównej ;))
    Oo.. koleżanka z Łodzi,
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wlasnie tez polubialam *musztardowy* hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. FAJNIE SIĘ PRZEGLĄDA tWOJEGO BLOGA !

    JAK ZWYKLE PRZEŚLICZNE ZDJĘCIA !

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html
    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html

    XOXO GURL !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.