wtorek, 21 lutego 2012

We walk (through the snow).


The Ting Tings - We Walk


Ostatnia porcja zdjęć jeszcze z Białki. Brakuje mi śniegu, snowboardu, siły i chęci. Nie mogę tylko doczekać się weekendu kiedy to w Łodzi miejsce będzie miała kolejna edycja Ubierz Alles. (oficjalnie tu i tu).

Jest to cykl imprez mających na celu promowanie młodych projektantów mody, streetwear, designu. Wydarzenie połączone jest z pokazami autorskich kolekcji, showroom z możliwością zakupów niewątpliwie niebanalnych rzeczy w miarę przystępnych cenach. Ubierz Alles to także koncerty, świetne aftery, wernisaże, wystawy fotografii... 24 i 25 lutego będą więc zdecydowanie dniami, kiedy to cieszę się z tego, iż mieszkam w Łodzi, gdzie znajdują się ludzie starający się promować unikatowość, uciekać od masowości i iść w stronę dobrego designu.
Jest tu ktoś, kogo mogę spotkać w piątek lub w sobotę w OFF Piotrkowska Center? :3

(( wearing: H&M leggins, H&M scarf, No name beanie, Billabong coat, No name gloves, H&M tunic, H&M leggins, H&M boots, New Look jumper ))


13 komentarzy:

  1. Twoje włosy i kurtka, a do tego ten szalik ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetny kolor włosów :) i fajny miks ubrań na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju jeju jakie Ty masz piękne włosyyyyyy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. such fun photos :)

    fashionableroad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rozważam właśnie czy nie zostać na weekend w Łodzi ze względu na ten event :))

    fajny look!

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetny szalik :D
    i oczywiście jak zawsze wielbię Twoje włosy
    w sumie...hoho trochę mnie tu nie było
    btw, wróciłam na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne poloczenie kolorow!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jak masz taką piękną pogodę to trzeba korzystać, u mnie zazwyczaj pochmurno i wietrznie :( zaczynam mieć od tego depresję, nie mówiąc o tym że ogranicza mnie to w moich postach blogowych...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pisałam o ulicach pełnych śmiech, a powietrzu, które specyficznie pachnie, o tym, że wszystko na nowo rozkwita i budzi się do życia i o cieplejszej temperaturze ;)

    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) Sweterek oczywiście znalazłam w sh :D
    .
    Świetny set, kolory są po prostu cudowne! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.