środa, 11 stycznia 2012

My new loves from vintageshop and inspirations ♥

Justice - Genesis


Dzisiaj przyszła do mnie paczka z VintageShop i nie mogłam powstrzymać od tego, żeby się nie pochwalić. Milionowa para okularów, ale warta znalezienia się w kolekcji oraz cudowny pierścionek. Stopniowo uzupełniam swoje "braki z biżuterii", na którą niegdyś składało się kilka delikatnych pierścionków i dwa naszyjniki na przemian. Co bym zrobiła gdyby nie sklepy internetowe, allegro i eBay? Dzisiaj będąc w Centrum Handlowym uświadomiłam sobie, że nie mam wcale ochoty nawet na to, żeby zaglądać do tych wszystkich sklepów. Nic mi się nie podoba, wszystko to samo w każdej sieciówce, które różnią się między sobą jedynie cenami, które w dodatku są niewspółmierne do jakości. Za to szukanie ciekawych rzeczy w internecie skutecznie zabiera mi po kilka godzin dziennie. Rzeczy niebanalne, w przystępnych cenach - czego chcieć więcej? Do tego to przyjemne uczucie oczekiwania na przyjście paczek. Och, Pan Listonosz jest zdecydowanie mężczyzną najbardziej przeze mnie pożądanym.


INSPIRATIONS MIX. ENJOY!

HYPE IT!

15 komentarzy:

  1. zdjęcie z kokardą - absolutna miazga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwestia gustu ;-) hmm, okulary sa boskie, pierscionek rowniez! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham taki klimat zdjęć! Okulary są genialne ;d

    tak, to właśnie to spotkanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna już rozważam zakup tych okularów z vinatageshop, świetne inspiracje. Dziś pierwszy raz jestem u Ciebie i jestem zachwycona Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. okulary są przecudowne, inspiracje też! :O

    Mój blog bierze udział w konkursie "Blog Roku 2012", byłabym Ci baaardzo wdzięczna, gdybyś zagłosowała na mój blog. Wystarczy jedynie wysłać SMS-a (koszt to jedynie 1,23!) więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu:
    http://julja-style.blogspot.com/
    BARDZO DZIĘKUJĘ Z GÓRY! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie wiem, co bym zrobiła bez sklepów internetowych - można znaleźć tyyyyyle cudnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. chce cie zaprosić do wzięcia konkursu ,który odbywa sie na moim blogu. mozna wybrac sliczna bizuterie. swiecidelek nigdy dość ! :)
    Zapraszam - www.daajaA.blogspot.com (http://daajaa.blogspot.com/2012/01/giveaway-z-edibazzar.html)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierścionek skrzydła bardzo bardzo fajny!
    i przyznam 100% rację, sklepy internetowe ratują wszystkie zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz u mnie! :*
    Zamówione okulary są świetne!
    Ach! i nie mogę oderwać oczu od włosów dziewczyn na tych zdj. Dlaczego życie jednym daje takie cudo na głowie, a innym siano ? Ach :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.