czwartek, 19 stycznia 2012

O «Notre-Dame de Paris» słów kila i inspiracje.

"Nadmierny ból, jak i nadmierna radość, jest rzeczą gwałtowną i trwa krótko;
Serce człowieka nie wytrzyma zbyt długo żadnej krańcowości."
Victor Hugo - Notre-Dame de Paris
 

Nie na temat, ale po dzisiejszym przejrzeniu mojego zeszytu z cytatami nie mogłam się powstrzymać, żeby tego tutaj nie opublikować. Uwielbiam Notre-Dame de Paris (czyli Dzwonnika z Notre-Dame). Moja ulubiona książka, ulubiony musical. Szkoda, że spośród znanych mi osób, tylko jednemu z moich nauczycieli francuskiego udało się "przebrnąć" przez tę książkę, a jest naprawdę piękna.

(( ring - allegro.pl ))
inspirations mix. enjoy.
(( models, Anja Rubik, Freja Beha Erichsen, Abbey Lee Kershaw, Maryna Linchuk, backstage, street style, Johnny Depp... ))



PS Tak właściwie to powinnam się uczyć matematyki.

18 komentarzy:

  1. Deep był jeszcze piękny i młody, haha :) inspiracje super:)
    obserwujemy? ja juz dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great pics! I would love if we could follow each other :) If you follow me I'll follow you back right away!
    xx Ingrid

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh! te pierścionki na drugim... cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. oh so cool!!! love it!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne inspiracje :)
    __
    Jeżeli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the braided hair! ^_^


    P.S. Hi Monika, your blog is awesome! Please drop by ours to check our newest entry of the day & hopefully we can follow each other! ^_^

    http://fashionmoto.blogspot.com

    Thank y0u! ϡ

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Kochana :)
    Chciaciałam Cie poinformować, że zmieniłam adres bloga z http://hugepassionforfashion.blogspot.com/ na http://panna-kazikowa.blogspot.com/, jeśli więc nadal jesteś zainteresowana obserwowaniem mojego bloga serdecznie Cię zapraszam:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniś, polska nazwa to 'Katedra Marii Panny w Paryżu', nie 'Dzwonnik...'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, Dzwonnik też może być. wycofuję się.

      Usuń
    2. Doprawdy? Jestem zszokowana. -.-

      Usuń
    3. Ok, bez ironii. Nie lubię po prostu, gdy ktoś si wymądrza nie wiedząc wszystkiego, albo nie mając powodów do wymądrzania się.

      Wiem jaka jest prawdziwa nazwa i też jakie jest tłumaczenie. Jednak 'Dzwonnik Notre-Dame' przyjęło się tak bardzo, że chyba można tego również używać bez obawy, że rozmówca nie zrozumie, o którą książkę nam chodzi lub wręcz by właśnie nieporozumień uniknąć, bo wiele osób nawet nie wie, że właściwą nazwą 'Dzwonnika...' jest 'Katedra Najświętszej Marii Panny w Paryżu' ('Notre-Dame de Paris').

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.