niedziela, 15 stycznia 2012

Einmal in der Woche schrien.

Siriusmo - Einmal in der Woche schrien

SBTRKT feat. Jessie Ware - Right thing to do 


Wstawiam ten post, ponieważ nie poszłam dzisiaj na imprezę z powodu choroby, której nabawiłam się robiąc te zdjęcia. Wróciliśmy do punktu wyjścia.
Buty z Modekungen udało mi się kupić na eBayu z 'drugiej ręki' w tańszej cenie. Nie mam szczęścia do lumpeksów to chociaż mam je do wyszukiwania ofert w internecie. Są one moją małą miłością i wręcz obiektem kultu. Nigdy nie miałam piękniejszych butów i nie wiem, kiedy znajdę jakieś które je przebiją. Nawet lity Campbella nie robią na mnie takiego wrażenia.
Nie mam już siły pisać, wracam do łóżka. Wypiję ostatni kubek soku malinowego i śpię. Najlepiej do następnego piątku, żeby obudzić się na:
Może ktoś z Łodzi się wybiera? 

ENJOY. :3

(( wearing: New Look dress, Modekungen wedges from eBay.com, H&M cardigan, Glitter ring, cross ring from allegro.pl, Zara bag, BOOHOO aviator jacket, Earings - gift from LookbookStore  ))


PS. Błagam, pomóżcie mi którą wybrać, bo nie mam pojęcia ;c

Cały czas bardzo proszę o LIKE na FACEBOOK oraz na HYPE i FAN na LOOKBOOK.nu 

Bardzo dziękuję każdym komentującym oraz obserwatorom. Jest mi bardzo miło, że to co piszę trafia do kogoś, nawet jeśli jest to tylko garstka osób. 

Jeśli dołączysz do grona moich obserwatorów, a treść twojego bloga również mnie zainteresuję to bądź pewny, że na pewno odwdzięczę ci się tym samym. :3





40 komentarzy:

  1. To jest żałosne - delikatnie mówiąc - to twoje zebranie o obserwatorów, a obietnica rewanżu - dziecinada !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję 'rewanżyku', bo nie obserwuję każdego bloga. Tylko takiego, którego treść naprawdę mnie zainteresuje.

      Usuń
  2. Zapomniałam dodać, że prezentujesz ciekawe stylizacje, więc te żebry są zupełnie niepotrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne loczki ;)
    świetny look, torebkę brałabym różową.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą samą kurtkę, jednak ze względu na długość trochę szkoda mi moich nerek :)


    JadoreCeStyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, życzę zdrówka, buty i sukienka to cudeńka:) ja też brałabym różową, ale moim zdaniem do Ciebie i Twoich stylizacji bardziej pasuje ta pierwsza. mogłabym wiedzieć, z jakiej strony one są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Ach, zapomniałam dodać! Torebki są z vintageshop.pl

      Usuń
  6. Stać Cie na Zare?! :O jesteś bardzo spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AHAHAHAHAHAHA. Ta torebka była akurat prezentem. Nie jestem pewna, czy mogę to traktować jako komplement, ale dziękuję. :3

      Usuń
    2. Pewnie że komplement :( A tak może z innej beczki: czy taka ładna dziewica ma może własnego kmicica?

      Usuń
  7. ślicznie wyglądasz :)buty rzeczywiście są rewelacyjne!!!
    Jeśli chodzi o torebkę to wybrałabym różową chociaż ta druga też śliczna :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź tą błękitną torbę :3 Tamta wydaje się trochę tandetna, ale to kwestia gustu xd

    OdpowiedzUsuń
  9. uu ;( życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing outfit, I like your style!
    You have a nice blog, would you like to follow each other, dear? <3

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW świetna kurtka! masz piękne włosy :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! A buty marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest rewelacyjna! :)

    A torebkę wybrałabym w panterkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy... ZAZDROSZCZĘ!
    Wspaniały zestaw, buty naprawdę robią wrażenie! :)
    Jeśli chodzi o torebki- trudny wybór, ale myslę, że jednak ta druga jest fajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love this look! Your shoes are just to die for!

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVE the dress. Love the coat. Love the accessories. Love everything.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :)
    butki są cudne :)
    obserwuję także :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely pics, i love your dress :)
    xoxo
    diannetho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka życzę. :) i ładnie strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, Łódź! Zapraszam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A kiedy jest fashion week?
    Ja raczej przyjadę jak będzie koncert pewnego zespołu, chociaż ciekawe czy w tym roku będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your dress and shoes!!

    http://www.lyzhang.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your shoes and jacket! Your outfit is beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely outfit! And thanks for
    your comment on my blog! I'm
    now following yours!
    comebk my blog n follow like u said

    OdpowiedzUsuń
  25. każda dziewczyna może Ci pozazdrościć tych włosów :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym gorąco zaprosić Cię do udziału w dwóch konkursach, które aktualnie trwają na moim blogu :)

    http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. buty tandetna podróba

    OdpowiedzUsuń
  28. obie torebki są kiczowate i tandetne. cóż, co kto lubi.
    btw, masz zabawnie okrąglutkie paluszki.
    zastanawia mnie też, czy nie marzną mi nogi.
    ale ogólnie, jak zawsze spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli po zastanowieniu dojdziesz do tego, że ci jednak marzną to polecam cieplutkie skarpetki!
      Pozdrawiam, M.

      Usuń
  29. cudowne buty <3

    obserwuję :D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.