piątek, 25 listopada 2011

It's those tiny little sparks.



MUSIC: Röyksopp - Sparks



        Alexander Robotnick - Problèmes d'Amour



W zeszłą zimę kożuch był zdecydowanie tym, co najbardziej chciałam mieć. Jak zwykle z powodu swojej wybredności szukałam i szukałam, aż w końcu znalazłam idealny. Jest nim kurta z BOOHOO, która właśnie prezentuję. Obecnie - obok kilku par butów i spodenek w Amerykę - jest zdecydowanie numerem jeden w mojej szafie.

ZAPRASZAM NA MÓJ PROFIL NA STYLIO.PL -> themintmind.
xoxo,  M.

  

 A po zdjęciach coffeetime z fotografem, czyli z mamą! 

((  fot. my mom ;3  //   wearing: BOOHOO aviator jacket, H&M jumper, New Look dress, H&M scraf, H&M mittens,  Zara bag, my grandma's no name shoes ;D, allegro.pl glasses (I've lost it in Warsaw ;< ), Kocie Oko necklace   ))

poniedziałek, 21 listopada 2011

Varsovie, part 2.

Ladyhawke - Magic


Miałam tyle możliwości na ostatni weekend i nic. Skończyło się na oglądaniu filmów oraz słuchaniu Neon Indian i Skrillex'a do trzeciej w nocy, samotnie w domu. Spoko. Nienawidzę bezczynności, ale z drugiej strony nic mi się nie chce. Niech w końcu skończy się ta jesień i przyjdzie zima ze śniegiem i świętami... 

OK, kończę pisanie głupot. Mam jeszcze pare zdjęć z pociągu do Warszawy. Uwieeeelbiam je! Te cudowne przedziały i przejścia miedzy nimi. ♥ Prawie tak fajne jak tramwaje.
ENJOY! :3







Warszawska starówka nocą... Szkoda, że musieliśmy pędzić na autobus ;D

(( fot. Iga L.Marcin U.. with Iga L., Edyta K. and Marta C.  // wearing: allegro.pl glasses, H&M gloves, Kocie Oko necklaces, H&M scarf, Vintage fur coat found in my mum's old closet [again] ;D, Zara bag, New Look shoes, Primark (allegro.pl) knee-highs, H&M dress, PEPCO cardigan.  ))

PS. Pozdrowienia dla Pana Konduktora! 



czwartek, 17 listopada 2011

VARSOVIE! ♥♥

Selah Sue - Raggamuffin

Miami Horror - Sometimes


Jakże milutko i sympatycznie spędzam ostatnio czas! Kawowe popołudnia ze znajomymi, gotowanie z mamą o 1 w nocy, rozmowy z Olą w kuchni Roksany jeszcze później, spotykanie się na 'oglądanie filmów' bez filmów. Słodko i ciepło. Jak pod kocykiem.


A po słodkościach pora na zapowiadane na wczoraj zdjęcia z Warszawy. Chcę więcej takich wyjazdów!  Najpierw spacer z mapką wyrwaną z przewodnika, wizyta w Starbucks Coffee, pizza u Magdy Gessler i podróż autobusem z fascynującym kasownikiem (zjada bilet i wypluwa! Wooow! <klik>), a później to, po co do stolicy jechaliśmy, 'wisienka na torcie', jak to określiłyśmy z Edytą, czyli musicial Les Misérables w Tetrze Roma. Świetna scenografia, oddająca atmosferę z powieści Hugo; efekty z cyklu 'jak oni to zrobili?!', a przede wszystkim niesamowita muzyka. Świetna odtwórczyni roli Eponiny, przezabawni Thenardierowie, czy zachwycające sceny z barykady... Podobało mi się chyba wszystko. Szkoda tylko, że trafiłam na akurat na skład obsady bez Marcin Mrozińskiego jako Mariusza. Na końcu powiem, że największe wrażenie wywarło na mnie 'Wyśniłam sen' wykonane przez moją ukochaną Edytę Krzemień. Kocham ją od czasu, gdy usłyszałam ją w Notre-Dame l'histoire (polska 'okrojona' wersja francuskiego musicalu Notre-Dame de Paris z Garou, Patrckiem Fiori, etc.). 
Jeśli ktoś się zastanawia, czy warto wydać - przyznajmy - sporą kwotę za bilet, polecam. Naprawdę warto. 




 

Om nom nom nom. ♥

Kocham tramwaje. To się zaczyna robić chore. 

t.b.c.


(( fot. me, Iga L., Marcin U.. with Iga L., Edyta K. and Marta C.  // wearing: allegro.pl glasses, H&M gloves, H&M scarf, Vintage fur coat found in my mum's old closet [again] ;D, Zara bag, New Look shoes, Primark (allegro.pl) knee-highs, H&M dress.  ))


piątek, 11 listopada 2011

Vendredi, 11 Novembre 2011.




Siedzę sobie, piję jakąś dziwną zieloną herbatę od której kręci mi się w głowie (wtf?!), niedługo biegnę na koncert Konkubentów (polecam, polubicie ich na mordoksięgu <klik>), a tymczasem wstawiam zdjęcia jeszcze sprzed miesiąca. Zakładając bloga bałam się, że nie będę miała, co tu publikować, tymczasem na moim komputerze jest kilka folderów z oddzielnymi 'sesjami' (nie lubię tak nazywać swoich zdjęć, ale nie umiem niczym tego słowa zastąpić. brrrr.). ENJOY!

Już nie mogę doczekać się niedzieli. Cały dzień w Warszawie, a później idę na musical 'Les Miserables' w teatrze Roma!

Zdjęcia z Olą M., fot. Ewa F. 


love. 
xoxo. 

((  fot. Ewa F.  // wearing: no name cap bought in Zakopane, H&M scarf, vintage jacket found in my mum's old closet ;), H&M jumper, Zara bag, H&M dress, Calzedonia knee-highs, allegro.pl shoes, H&M gloves, rings bought in Turkey and from Rossmann, restyle.pl necklace.  ))