piątek, 23 grudnia 2011

'Who do you love? I wanna know, I wanna know.'

MUSIC: Museum of Bellas Artes - Who Do You Love?


Crystal Fighters - Follow


Oj, nie tak miał wyglądać mój tydzień przed świętami. Miał być śnieg i Last Christamas w słuchawkach podczas jazdy tramwajem ( tymczasem było siedzenie w domu i przyjaźń z ketonalem. Dobrze, że chociaż dzisiaj mogłam już normalnie przyjść do szkoły i obżerać się na świątecznym spotkaniu razem z moją klasą. Om nom nom nom.

Koniec grudnia, święta, czerwony sweterek w renifery i grube, wełniane rękawice, które przywiozłam w zeszłym roku z Zakopanego idealnie wpasowują się w atmosferę. Trochę słodko, trochę przedświąteczny kicz. Tak jak na ulicach. MERRY CHRISTMAS! 


((  fot. Roksana K./Ania K.  //  wearing:   H&M dress,   Zara bag,   Mango coat,   New Look scandinavian sweater,  Deichmann shoes,   gloves bought in Zakopane,   H&M scarf,   no name silver ring,    blue ring bought in Turkey,    Glitter ring.  )))


+ traumatyczne wspomnienie nauki do egzaminu ustnego z francuskiego. brrr. 


HYPE IT, please! 

22 komentarze:

  1. I love your sweater and scarf, your outfit is so cute :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten płaszcz, to z najnowszej kolekcji?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki ten kubraczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest genialny! ;-) Współczuję Ci, że musiałaś siedzieć w domu, mam nadzieję, że już jest ok ;-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaadnie ;d
    Sweterek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz. Sweter i buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie <3
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko mi się bardzo podoba:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zabójczy sweterek! uwielbiam norweskie wzory mmm :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie jak zawsze! A sweterek śliczny, taki świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taki kubek, kocham go! ;d
    cudowny sweterek, cudowna sukienka, uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny sweterek. Mam podobny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wyobrażałam to sobie inaczej, ale no cóż nic na to nie poradzę :)
    I śliczne zdjęcia i ubiór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute photos! Thanks for dropping by my blog and for the follow too. I`m following you back. Hope we can be good blogger friends.

    xoxo
    Love
    http://lovethefashionista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. LOVE that cardigan and your super chunky scarf...so cute!

    http://heydahye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście H&M ma teraz interesujący męski asortyment, sama myślałam nad zakupem tam jakiegoś sweterka :)
    Oczywiście obserwuję.
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolezanka magiczna urode ma *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny zestaw :)
    Zakochałam się w tym sweterku :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.