czwartek, 1 grudnia 2011

LOOKBOOKSTORE.

MUSIC: Siriusmo - Ideologie



Dzisiaj, zmęczona i senna, podzielę się z wami tylko moim najnowszym odkryciem. Perełka na całym eBay'u, jeśli nie w całym internecie!


Świetne ubrania. Właściwie znajdują się tutaj skupione w jednym miejscu wszystkie hity lookbook.nu właśnie. Co jednak podoba mi się najbardziej to przystępne ceny za rzeczy, które bardzo podobne w innych miejscach kosztowałyby jeszcze raz tyle. Jedyna wada to bardzo wysoki koszt wysyłki, ale tutaj ujawnia się kolejna zaleta - niektóre aukcje są z bezpłatną wysyłką! Dotyczy to szczególnie końcówek linii, biżuterii i legginsów. Oby tylko jakość mnie nie zawiodła! Znalazłam już dla siebie kilka rzeczy, których na razie nie pokaże, bo się boję, że jeszcze ktoś z was mnie wyprzedzi z złożeniem zamówienia! ;D Kupuję w sobotę, a teraz idę spać, bo padam. W ostatnie dni spałam po 3 - 4 godziny dziennie, a wcale nie z powodu nadmiaru obowiązków, czy nauki. :/

Zostawiam was z ubraniami według mnie najbardziej godnymi uwagi:




 






Uwielbiam je! Szkoda tylko, że nie widzę takich w formacie A4 - byłyby idealne! Malutkie są słodkie i przeurocze, ale mniej praktyczne w moim przypadku ;)




<klik>

___________________________________________
Już jutro piątek. Jak tam wasze planu na weekend? U mnie zapowiada się baaardzo milutko. Jutro noc z horrorami, pizzą (fajna dieta. spoko)  i Olą N., a w sobotę osiemnastka Doroty  z Roksaną i - mam nadzieję - z Olą. Muuuusisz iść!

8 komentarzy:

  1. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, dobrze, że mi to pokazałaś, wszak święta zapasem i to wydawać by sie mogło idealnym rozwiązaniem! (w wersji egoistycznej równiez jako prezent dla mnie samej:D). Osobiście życze Ci miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy!
    Fajny blog, będę zaglądać i zapraszam do mnie:
    www.blackcherryjam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te rzeczy, na pewno zajrzę do tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne spodnie i torebka w panterke!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love so much the last colorful bags! so perfect!

    xx, Rachel. <3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. pizzowa dieta <3 u mnie tak samo :D
    fajny blog!

    grayt-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.