piątek, 25 listopada 2011

It's those tiny little sparks.



MUSIC: Röyksopp - Sparks



        Alexander Robotnick - Problèmes d'Amour



W zeszłą zimę kożuch był zdecydowanie tym, co najbardziej chciałam mieć. Jak zwykle z powodu swojej wybredności szukałam i szukałam, aż w końcu znalazłam idealny. Jest nim kurta z BOOHOO, która właśnie prezentuję. Obecnie - obok kilku par butów i spodenek w Amerykę - jest zdecydowanie numerem jeden w mojej szafie.

ZAPRASZAM NA MÓJ PROFIL NA STYLIO.PL -> themintmind.
xoxo,  M.

  

 A po zdjęciach coffeetime z fotografem, czyli z mamą! 

((  fot. my mom ;3  //   wearing: BOOHOO aviator jacket, H&M jumper, New Look dress, H&M scraf, H&M mittens,  Zara bag, my grandma's no name shoes ;D, allegro.pl glasses (I've lost it in Warsaw ;< ), Kocie Oko necklace   ))

34 komentarze:

  1. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. great and funny style!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kurtka .! <3 + obserwujemy .? " :
    http://kamaa-mojefoto.blogspot.com/ - fotografia .;p
    http://scottismylife.blogspot.com/ - o mnie .;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kurtka i to jakie rzeczy do niej dobrałaś!
    + Dziękuje i również obserwuje : >

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam jakie ciacho<3
    co do kozuszka to ladny,ale jestem zachwycona twoim szalikiem:)

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kożuszek, ja ciągle szukam swojego ideału. sukienka i szalik również super-świetnie ożywiają zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka rzeczywiście świetna

    OdpowiedzUsuń
  9. buty moje ulubione<3 zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje włosy, sama też mam kręcone i wiem co to znaczy ujarzmić takie loki ;)


    venuus-in-fuurs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten kożuszek!też szukam czegoś w tym stylu
    torba też super:)

    Polecam Royksopp - What Else Is There :)
    masz ochote poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  12. kawakawakawa, kawa musi być! ;d

    Bosko wyglądasz perełko! Musztardowy szal poprawia mu humor ;d sukienka nieziemska, kurtka i buty też - podoba mi się połączenie całości ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ten kożuszek, ja nadal szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Ciebie już od dawna obserwuję i komentuję. Chyba mnie przeoczyłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie. Szalik boski. Świetnie wygladasz ;) zaprsaszam na nowy wpis, jesli masz ochote... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVE that jacket! great shots.

    xx

    H
    http://www.thefashionhash.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten kożuszek ;) bardzo mi się podoba Twój zestaw ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki! już Cię obserwuję od jakiegoś czasu ;) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również dodałam:).
    Dokładnie mam tak samo, w poniedziałek obeszłam całą wielką galerię przez ponad 5 godzin i dosłownie nie znalazłam NIC, co by mnie zachwyciło, jedynie kupiłam kurtkę,bo nie miałam takiej na chłodniejsze dni, ale to już z konieczności. Gdy mi się coś podoba, to kosztuje strasznie dużo, a materiał jest taki, że rozleci się po pierwszym praniu...Dlatego stawiam na stylio i szafę, a w wolnych chwilach na second handy;)
    Genialną masz kurtkę, marzyłam o takiej, ale oczywiście w sklepach nie było mojego rozmiaru. Cudowny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola guapa, te queda muy bien, tienes un
    bonito espacio.
    feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw! Fajna spódnica. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ten kożuszek, pewnie cieplutki :)

    dodaję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  24. musztardowy szalik<3c całość super;) dodaje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kożuszek ! :D
    Wczoraj też się w taki zaopatrzyłam :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.