piątek, 11 listopada 2011

Vendredi, 11 Novembre 2011.




Siedzę sobie, piję jakąś dziwną zieloną herbatę od której kręci mi się w głowie (wtf?!), niedługo biegnę na koncert Konkubentów (polecam, polubicie ich na mordoksięgu <klik>), a tymczasem wstawiam zdjęcia jeszcze sprzed miesiąca. Zakładając bloga bałam się, że nie będę miała, co tu publikować, tymczasem na moim komputerze jest kilka folderów z oddzielnymi 'sesjami' (nie lubię tak nazywać swoich zdjęć, ale nie umiem niczym tego słowa zastąpić. brrrr.). ENJOY!

Już nie mogę doczekać się niedzieli. Cały dzień w Warszawie, a później idę na musical 'Les Miserables' w teatrze Roma!

Zdjęcia z Olą M., fot. Ewa F. 


love. 
xoxo. 

((  fot. Ewa F.  // wearing: no name cap bought in Zakopane, H&M scarf, vintage jacket found in my mum's old closet ;), H&M jumper, Zara bag, H&M dress, Calzedonia knee-highs, allegro.pl shoes, H&M gloves, rings bought in Turkey and from Rossmann, restyle.pl necklace.  ))

14 komentarzy:

  1. Torba jest wspaniała, tak samo zakolanówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te w włosy... Masz takie boskie! I świetny kolor szaliczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest fantastyczna, a szalik ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torba i szalik ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz piękne włosy!
    A zestaw genialny, uwielbiam takie;).
    i dodatki bardzo przypadły mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawde masz najciekawsze zakolanówki jakie do tej pory widziałam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ciuchy masz spoko, ale jestes strasznie masywna ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Et voila! Oto i pierwszy hejter! Czyli już jestem sławna! ;D

    @Anonimowy, wiem i walczę z tym. Przez ostatni miesiąc schudłam 5 kg.
    @Meg, właściwie to nazywają się pończochami, a nie zakolanówkami to pewnie dlatego ;D ale w sumie co to za różnica pomiędzy jednym, a drugim? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!! Wszystko w tym zestawie mi się bardzo podoba! I masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie! aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. love your hair and your shocks!!!!!!!!!^^


    xx, rachel <3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.