poniedziałek, 21 listopada 2011

Varsovie, part 2.

Ladyhawke - Magic


Miałam tyle możliwości na ostatni weekend i nic. Skończyło się na oglądaniu filmów oraz słuchaniu Neon Indian i Skrillex'a do trzeciej w nocy, samotnie w domu. Spoko. Nienawidzę bezczynności, ale z drugiej strony nic mi się nie chce. Niech w końcu skończy się ta jesień i przyjdzie zima ze śniegiem i świętami... 

OK, kończę pisanie głupot. Mam jeszcze pare zdjęć z pociągu do Warszawy. Uwieeeelbiam je! Te cudowne przedziały i przejścia miedzy nimi. ♥ Prawie tak fajne jak tramwaje.
ENJOY! :3







Warszawska starówka nocą... Szkoda, że musieliśmy pędzić na autobus ;D

(( fot. Iga L.Marcin U.. with Iga L., Edyta K. and Marta C.  // wearing: allegro.pl glasses, H&M gloves, Kocie Oko necklaces, H&M scarf, Vintage fur coat found in my mum's old closet [again] ;D, Zara bag, New Look shoes, Primark (allegro.pl) knee-highs, H&M dress, PEPCO cardigan.  ))

PS. Pozdrowienia dla Pana Konduktora! 



31 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się Twoje buty! i futro, sama na takie poluję! ;) obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia w pociągu są dobrą alternatywą zdjęć na dworze ;) świetny pomysl!
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje włosy są absolutnie prześliczne :) ciekawe zdjęcia :)


    http://stylebyann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne miejsce na zdjęcie no i świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam przedostatnie zdjęcie, piękna jesteś! :)
    Cudowna sukienka, uwielbiam ją, a na dodatek wygląda doskonale z zakolanówkami ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakolanówki i sukienka! :) bajka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne buty!

    / divanaurlopie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie Ci w tej sukience!!Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś wspaniała, masz świetny styl!
    I piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. you've got a gorgeous mane, girlfriend!

    xx

    H
    http://www.thefashionhash.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje włosy! zazdroszczę:)
    świetne buciki:)
    Widać, że wyjazd udany;)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładna z cb dziewczyna:) pkp intercity ;D?

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. @it-inspires-me, Sama nie wiem co to było. Raz było napisane coś o ICC, raz coś o TLK. ;D Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne włosy!
    zakolanówki!
    super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tak dużo podróżowałam pociagami, że już mam dość :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na zdjęcia! niebanalne otoczenie, bardzo podoba mi się Twój styl, będę wracać :)
    p.s. szczurki niestety były niesympatyczne i nie oszczędziły modelce licznych zadrapań ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączyłam do społeczności :D

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję Ci bardzo:*
    świetnie Ci w tej sukience!!

    OdpowiedzUsuń
  19. kucyk doczepiany ;p narazie moge pomarzyć o takiej długości włosów bo niestety jeszcze sporo mi brakuje ;(

    najgorzej jak sobie człowiek wymyśli coś i tak szuka to jak na złość nigdzie nie ma ;p mi się udało, chociaż początkowo płacz był troszkę za duży, ale przesycie guzików załatwiło sprawę ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. wiem, że już mówiłam, ale przed ostatnie zdjęcie jest bombowe ;d
    zaobserwowałam z wielką przyjemnością i chętnie tutaj wrócę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o,Łodzianka widzę :)
    Ladyhawke,Skrillex - to lubię!
    I stylóweczka też fajniutka!
    na fashionweeku pewnie byłaś?

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie też słyszałam,że Pikuś miał dosyć fajną atmosferkę,bo głównie ludzie się pchali na Fashion TV party albo na tą imprezę K MAGA na samym końcu.Akredytacji nie miałam,ale byłam na pokazie i normalne wejściówki do showroomu były,nawet można tam było się pokręcić wśród celebrytów nie mając żadnych biletów.
    Też byłam ze znajomą bloggerką,dlatego wznowiłam swojego bloga,żeby może właśnie w kwietniu się załapać! :)
    +follow,skoro blisko Łodzi,to przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. robię nagłówki, ale nie wiem czy robiłam twojej koleżance bo nie mogę wejść na bloga o którym wspomniałaś ;) obserwuję również :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Miętwoy lakier ? Musi ładnie wyglądać na paznokciu ? :)

    Jasne, też obserwuję :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie!Zapraszam do nas: http://battufacon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna sukienka :)
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny outfit! bardzo mi się podoba sukienka i ukochane zakolanówki :)
    pozdrawiam Anex

    zapraszam silesiastreetlook :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.