sobota, 15 października 2011

Samedi, 15 Octobre 2011.






Na komputerze zalega mi jeszcze trochę wakacyjno-wczesnojesiennych zdjęć z motywem przewodnim: 'Jak ładnie i ciepło'. Miło popatrzeć na słońce, chociażby na zdjęciach, szczególnie takich jak te, z którymi wiążą się bardzo przyjemne wspomnienia. ;)
Lecę zjeść ostatnią kolację na diecie! Wytrwałam dwa tygodnie z efektem -4kg. To dopiero początek i liczę, że schudnę jeszcze chociaż 5 kg z dietą 'mniej żreć'. Tylko jutro pozwolę sobie na cudowne cappuccino w coffeeheaven. Om nom nom nom. Po prostu muszę uczcić to, ze w końcu udało mi się wyciągnąć mamę na nowego Woody'ego Allena, którego jeszcze nie widziałam, mimo tego, że dni do premiery odliczam chyba od roku.


30.09.2011r. z Roksana, Ola, Iga, Iza by Ewa F.   



__________________
bluza/blouse - kupiona we Rzymie/bought in Rome  
okulary/sunglasses - New Look
spodnie/trousers - C&A
bluzka/shirt - F&F
buty/shoes - No name
torba/bag - restyle.pl
zegarek/ watch - my mother's 
pierścionki/rings - Rossmann, no name.
_________________

PS. Retyyy, ale niesamowite niebo, a aparat nienaładowany. Ech. ;<

23 komentarze:

  1. Wycieczka *__*
    Czerwone spodnie zawsze spoko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje włosy :) Hmm. Świetne spodnie masz ;) i zdjęcie kociaka- urocze bardzo ;) nie ma za co, chetnie jeszcze tu zajrze nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeah !! I love your hair , and i'm so jealous !! :)
    I'm learning english, i hope becoming bilingual :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It makes me think ... at an american vintage look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz :) i gratuluje tych -4kg :) co robiłaś żeby zrzucić? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam baaaaaaardzo za komentarze! :3

    @mosikaa: Dieta kopenhaska. ;) Wszyscy mnie straszyli, że jest rygorystyczna, że makaron, pieczywo i słodycze będą mi się śnić po nocach, a z niedożywienia będę mdleć, etc; a wcale tak strasznie nie było! Nawet nie czułam głodu, a porcjami na lunch i obiad najadałam się tak, że nie miałam już na nic więcej ochoty. Teraz tylko boję się efektu jo-jo, ale - tak jak napisałam w poście - mam nadzieję nadal się ograniczać i schudnąć chociaż 5 kg. Jak na razie tą 'złą' dietę kopenhaską mogę polecić :3

    http://themintmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z open barem jak zwykle przesadziłam (głównie przez atmosferę własnie) Jestem z Pabianic (pod Łdz), ale uczę się w Łodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Następna super-ruda, zazdroszę. Wyglądasz świetnie!

    Pozdrawiam :) Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń
  9. @DariaKamińska: Ja ograniczyłam się do dwóch drinków, po których miałam wyrzuty sumienia, bo złamałam nimi dietę... Mam w klasie dziewczynę z Pabianic. ;p A gdzie się uczysz? LO, czy już wyżej? :3

    OdpowiedzUsuń
  10. @Jezdem: Oj, oj, określenie 'następna' średnio mi się podoba ;DD Bardzo dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, bardzo się cieszę, że sukienka Ci się podoba. Zaprojektowałam ją i uszyłam (a raczej projektowałam ją podczas szycia, bo sprawiała mi sporo problemów ;p). I nie sprzedam jej, bo nie jest idealnie wykonana :)

    Inne sukienki robię na zamówienie, ale tej akurat mi się już chyba nie uda, bo tkaniny kupiłam w lipcu i pewnie już ich nie ma.

    Pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. łee to szkoda. wszystkie moje koleżanki też nie dostały akredytacji od FW ;< jakaś masakra z tymi wejściówkami wcześniej nie było tak trudno.. a ja idę i jeszcze mojej koleżance pewnie coś się uda załatwić żebym sama nie musiała chodzić ;p bo oczywiście mój chłopak nie będzie mógł być przy mnie dużo czasu :c

    OdpowiedzUsuń
  13. może kupcie sobie te wejściówki za 45zł i jak bd wolne miejsca (a pewnie jakieś będą) to wejdziecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam 17 lat i chodzę do fototechnika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sesja ;d
    spodnie genialne .

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz pięknie! masz śliczne włosy! i całość naprawdę ładna.
    pozdrawiam.
    http://feminiteangoo.blogspot.com/
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, świetny styl! I genialne włosy!
    Obserwujemy?
    I zapraszam Cię na rozdanie u mnie. DO wygrania kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba i bluza są po prostu świetne! :) Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak aj to robię, że na każdym zdjęciu inaczej? Nie wiem ;p Kiedyś podobno wyglądałam na wszystkich zdjęciach tak samo tylko, że inne ciuchy.. A teraz cóż.. trochę mi kumpela tych zdjęć zrobiła już i powiedzmy, że staram się wyglądać inaczej tak sama z siebie ;p to tak wychodzi po prostu ^^ Też jesteś fotogeniczna więc nie marudź ;) To kiedy następne zdjęcia? Tyle że wtedy Ty bierzesz aparat i też mi jakieś zrobisz bo robisz je genialnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne masz włosy i oczka! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.