wtorek, 4 października 2011

Mardi, 4 Octobre 2011.







'Dubstepy' na początek zawsze dobre, szczególnie jeśli pokazuję swój ulubiony imprezowy 'mundurek'.
Mój gust muzyczny ostatnio jest bardzo, ale bardzo nieokreślony. Słucham wszystkiego. Francuskie chanson, jazz, electro, rock, a na punkcie dubstepu świruję coraz bardziej. Ach, to cudowne przygłuchnięcie na drugi dzień po imprezie. ♥
Najbliższy weekend szykuje się cudownie. Nordland Art Festival i Before Fashion Week Party. Och, tymczasem zdjęcia i wracam do francuskiego, bo jutro kartkówka z fonetyki, której za nic nie potrafię zapamiętać. ;(


______________

sukienka/dress - misbhv
rajstopy/tights - H&M and DIY ;D
buty/shoes - Deichmann
torba/bag - restyle.pl
okulary/sunglasses - New Look
naszyjnik/necklace - no name
pierścionki/rings - Rossmann (black), bought in Turkey (blue) ;)
opaska/headband - H&M Kids

14 komentarzy:

  1. Nie jestem nieziemsko fotogeniczna tylko szukam kogoś kto mi zrobi zdjęcia na których ogarnięcie wyjdę ;p

    Rajtki i torba są mega. I w ogóle cały set jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten zestaw a piosenki wpadają w ucho:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your dress so much...and total black is great with your red hair!

    follow each other?^^

    Rachel, xoxo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm so sorry , i've just looked at the comments ... Yeah it would be cool if you can talk together on facebook ? :) because on blogger it's not very practical hum ... add me ( my photo is an anchor ) Mathilde Pommier :) I'm really happy to speak with a blogger because all the time nobody tries to meet people or something like that ^^

    I follow you

    PS : I love your blog and maily your clothes and photos !! :) I'm so jealous ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. My english is not perfect so try to be cool ^^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam nie widze, zeby ci taka dieta byla potrzebna :) :) świetny tył, te wycięte plecy wyglądają bosko. Poobserwuję!: )

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi się podoba począwszy od sukienki, rajstop a skończywszy na zdjęciach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No te rajstopy są mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. i started to follow
    it will be great, if u answer me in following and do it too <33 i like ur blog
    i have over 1000 followers and want you to be the part of my life
    join and enjoy

    Polina
    http://www.polinamuse.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię biegać w podartych rajstopach :D fajnie wyglądasz, świetne włosy i sukienka! obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  11. też byłam na Before FW :D <3 idziesz na fashion week ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Pela: Przed chwilą trafiłam na twojego bloga i zostawiłam na nim komentarz, a teraz dopiero widzę, że ty u mnie byłaś pierwsza. ahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.