niedziela, 23 października 2011

Dimanche, 23 Octobre 2011.






"A la faveur de l'Automne
Revient cette douce mélancolie"


Za oknami już bardzo jesiennie. Nastój też mam pasujący do pogody. Nic mi się nie chce. Chciałabym się gdzieś schować. Nawet jakoś za bardzo nie chce mi się przebywać z ludźmi. Chcę kota. Miałam znajdę, którego zdjęłam z drzewa w ogrodzie. Mój był przez jakieś 12 godzin, ale okazało się, że należał do sąsiadów i musiałam go oddać. Był taki uroczy. Skakał po wszystkim i wszędzie za mną chodził. 


Vive l'automne! 


( H&M yellow scarf, No name shawl, glasses from Allegro.pl, Rossmann earings, no name tunic, my mom's no name sweater, H&M leggins, New Yorker shoes, Zara bag, New Yorker and Rossmann necklaces )



15 komentarzy:

  1. Super wyglądasz!! Fajne zestawienie kolorów, a zdjęcie 9 boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh dear your blue eyes are DELIGHTFUL! O.O and the outfit so awesome as well^^ like your mustard scarf

    xx Rachel <3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. zauroczyła mnie całośc, a na dodatek szalik tak ładnie się wybija z całości, a zarazem ożywia! :)


    zapraszam http://szaroscgwiazd.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zestawienie kolorystyczne :) ciepło i miło dla oka :) i własnie oko -co za kolor! ite kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu parles bien français !! Si tu veux connaître des chanteurs français dis-le moi :)

    J'adore le look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaah chce miec twoj kolor wlosow:)
    swietny stroj, a szaliczek genialny.


    obserwujemyy??
    www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do udziału w moim konkursie:
    distuuurbia.blogspot.com ;]] ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah uwielbiam pierwsze zdjęcie, jesteś na nim słodkim elfem! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow, love your bag and your eyes, i follow you:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I have been exploring for a bit for any high-quality articles or blog posts in this kind of
    area . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this site.
    Studying this information So i'm satisfied to show that I have an incredibly just right uncanny
    feeling I found out just what I needed. I so much without a
    doubt will make certain to do not put out of your mind this site and provides it a glance on a constant basis.


    Look at my site: other games

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty! This was an extremely wonderful post. Thank you for providing this information.

    My website ... kw3 ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.