wtorek, 13 września 2011

Mardi, 13 Septembre 2011.

From Italy with love. 








Prześliczni młodzi Włosi. Ach!
Monreale obok Palermo, w którym od razu się zakochałam. 




Oglądając te zdjęcia marzę, tylko o tym by móc tam wrócić. To były naprawdę świetne wakacje. Rzym, Wenecja, Sycylia sprawiły, że zakochałam się totalnie. Nie mogę się już doczekać, gdy za rok będę uczyć się włoskiego w szkole. Piękny język, cudowni ludzie. Pozytywni, otwarci, optymistyczni.
Tymczasem jest już po drugiej w nocy, a ja znowu mam jutro 5 (?) francuskich. Sama chciałam klasę dwujęzyczną to teraz mam, ale nie żałuję. Wolę mieć 19 lekcji francuskiego na tydzień, niż dwie chemii, czy fizyki. Brrrr. Jak dobrze, że przez ten rok ucieknę od tego. Nie rozumiem tylko, czemu Technologię Informacyjną będę miała, aż przez wszystkie cztery lata. Jutro mam sprawdzian z wiedzy z gimnazjum, czyli z rzeczy o których nie mam pojęcia. Fuck it.

Może niedługo uda mi się namówić kogoś na zdjęcia. Trzeba pokazać coś nowego, świeżego, a nie startuję z wakacyjnymi sentymentami i starociami. Chciałabym zaprezentować mój strój z sobotniego Skins Party. Będzie niekompletny, bo pozbawiony skradzionej na tej imprezie kurtki. Mojej ukochanej, skórzanej kurtki. Tęsknię za nią. Złodzieju umrzyj! ;< Nie żałuję jednak niczego z tamtej nocy. To były zdecydowanie najbardziej szalone godziny w moim życiu.

___________________________
sukienka w kwiaty - New Look
sukienka z falbankami - H&M
baleriny - no name
trampki - converse
BAD T-shirt - MISBEHAVE! 
szorty - Levi's DIY (allegro.pl)
torba - restyle.pl

PS. Poniosło mnie z tymi zdjęciami, ale naprawdę ciężko jest wybrać kilka zdjęć z kilkuset ;D 

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam spodenki z motywem amerykańskiej flagi :)Mam nadzieję, że przemyciłaś tych ślicznych chłopców do Polski :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam jest tak pięknie.Mam nadzieję że kiedyś tam pojadę...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Włochy, Włochów i wszystko, co z tym krajem związane. Też byłam tam w te wakacje, ale wciąż mam niedosyt, haha. Cudne zdjęcia. Ostatnio w ogóle nie mam czasu i nie miałam dostępu do komputera, dlatego tez nie wstawiłam żadnej notki. Jutro najprawdopodobniej się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twoje włosy! ;) ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha liczyłam na kolejną porcję zdjęć ślicznych chłopców.... ale nie pogardzę jeszcze raz tymi haha :P

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjęcia, bardzo inspirujące, klimatyczne.. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Bardzo fajny blog. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Zapraszam do obserwowania bloga.